Skip to main content

Ik kreeg een SMS van kpn dat Door het hoogverbruik mijn abbonement is geblokkeerd,

En dit komt Door wat aankoopen in Google play.

maar ik heb geen betaalachterstand vino het heel raar Dan staat er een 0800 nr om te bellen voor reactivatie maar ik kan ook niet bellen.

Beste @Malvarez, welkom! Dit is inderdaad mogelijk. Als we een seintje krijgen dat er sprake is van (veel) meer verbruik dan normaal, dan kunnen wij uit voorzorg de aansluiting blokkeren. We sturen dan inderdaad een sms met het verzoek even te bellen met ons. Je kunt te allen tijde bellen met ons nummer 0800-0402 (tussen 8 en 20 uur ma-vr en tussen 8 en 17 uur op zaterdag). Mijn collega's helpen je graag verder!

 

Admin: aanpassing in de tijd


Beste @Malvarez, welkom! Dit is inderdaad mogelijk. Als we een seintje krijgen dat er sprake is van (veel) meer verbruik dan normaal, dan kunnen wij uit voorzorg de aansluiting blokkeren. We sturen dan inderdaad een sms met het verzoek even te bellen met ons. Je kunt te allen tijde bellen met ons nummer 0800-0402 (tussen 8 en 20 uur ma-vr en tussen 8 en 18 uur op zaterdag). Mijn collega's helpen je graag verder!

Kleine correctie : Op zaterdag tussen 8.00 en 17.00.

 


Zou allemaal heel fijn zijn als ik kon bellen naar dat 0800 maar jullie hebben mij geblokkeerd en ik kan niet bellen en jullie chat werkt nooit.. al dagen geeft ie aan dat er geen medewerkers beschikbaar zijn. Jullie mogen mij ook wel even bellen vind het schandalig hoe het allemaal ter werk gaat zit al 4 dagen zonder teléfoon...Door jullie...


Hallo @Malvarez je kunt altijd gratis bellen naar 0800 0402 of 1200

 


Beste @Malvarez, je hebt op het forum vooral contact met andere klanten, zoals Noordzee en JanD. Ik ben wel een KPN medewerker en kan je zeker verder helpen. Je hebt gezien dat wij op het forum niet altijd actief zijn, vandaar het advies om te bellen. Vreemd dat dit bij jou niet werkt! Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adres, klantnummer en 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee.Â