Skip to main content

Op de overeenkomst mobiele aansluiting, ben ik de oudste man van Nederland, 109 jaar, maar mijn geheugen is nog goed, er was € 9 afgesproken als maandbedrag en er staat op de overeenkomst € 14, 

Dat scheelt maar € 60 per jaar maar voor dat bedrag kun je wel lekker uit eten, kennelijk wil de kpn mij niet als klant.

Ha@1949gert Dan heb je óf een heel mooie leeftijd bereikt óf er is toch iets fout gegaan met het invoeren van je gegevens. En qua bedrag: ik durf je niet te zeggen hoe dat komt, maar ik zoek het graag voor je uit. Het zal in elk geval niet zo zijn dat we je niet als klant zouden willen hebben, die conclusie durf ik wel aan. 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 


Hallo @1949gert Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Je hebt wellicht via een andere weg al duidelijkheid gekregen? Als ik nog iets voor je kan doen dan lees ik het graag. 


Reageer