Skip to main content

Als ik mb's deel met mijn dochter, krijgt zij dat te zien in haar mijn kpn account. Zij heeft een abonnement zonder mb's. Als ik mb's deel met mijn zoon, krijgt hij dit niet te zien in zijn mijn kpn account. Hij heeft een abonnement met standaard 1000 mb. Ik krijg een bericht dat de mb's zijn verzonden, mijn zoon krijgt een bericht dat de mb's zijn ontvangen, maar het is niet terug te vinden in zijn mijn kpn account. Hoe kan dit?

Is dit ook niet zichtbaar onder Bundels in de wachtrij?


Hallo @Gedeelde mb's niet zichtbaar en bedankt voor je bericht! We hebben het druk, daardoor kom ik er nu pas aan toe om op je bericht te reageren. Zijn de gedeelde MB's inmiddels wel weer zichtbaar, al dan niet in een wachtrij, zoals @Maurice85 al opmerkt? Het kan helpen om het toestel uit/aan te doen, als je gebruikt maakt van de MijnKPN app: verwijderen en opnieuw toevoegen en/of het nummer van je zoon te ontkoppelen en opnieuw te koppelen aan het MijnKPN account. Laat je weten of dit nog speelt of opgelost is? Ik hoor graag van je!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!


Bedankt voor de antwoorden. De mb”s zijn inderdaad wel zichtbaar onder bundels in de wachtrij.