Skip to main content

Iphone 11 problemen

telefoontje medewerker: u valt steeds weg, joh je meent het

na 4 weken wachten nog geen bericht, laat staan een nwe telefoon.

ben *** zo klaar met kpn; IK BEN NIET BEREIKBAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

telefoon loopt ook telkens vast. Wat een ***bende.

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Hoi @JAcqGr, ik kan me voorstellen dat je het inmiddels wel zat bent. Vanuit het Forum heb ik hier helaas verder geen inzage in. Dit loopt echt allemaal via onze telefonische collega's van het belteam.
Als je daar nog geen contact mee gehad hebt of nog geen mail van gehad hebt kun je een ticket laten aanmaken bij mijn collega's op 0800-0402. Het belteam neemt nav dat ticket dan contact met je op.
 

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.


Ik heb een medewerker gesproken, die mij een nieuwe iphone 12 beloofde. Alleen die heb ik nog steeds niet ontvangen. Zit regelmatig na werk ‘s avonds laat op de weg naar huis en kan buiten de deur miet bellen of gebeld worden. Was dat niet het hele idee van een mobiele telefoon? Fijn dat er een oplossing is en geboden wordt, maar dit duurt allemaal te lang!!!!! Ik zie op het forum mensen die nog langer wachten, een foutieve telefoon krijgen, geen bericht waardoor de telefoon weer retour gaat. Weten jullie bij KPN zelf nog wel waar jullie mee bezig zijn?


Beste @JAcqGr, zoals aangegeven streven wij ernaar om het nieuwe toestel binnen 4 weken te bezorgen. Mocht je aan het einde van de week nog geen toestel hebben ontvangen, laat het dan weten. We gaan er dan voor je achteraan. 


Iphone 11 problemen

telefoontje medewerker: u valt steeds weg, joh je meent het

na 4 weken wachten nog geen bericht, laat staan een nwe telefoon.

ben *** zo klaar met kpn; IK BEN NIET BEREIKBAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

telefoon loopt ook telkens vast. Wat een ***bende.

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels


gisteren geheel onverwacht (en onaangekondigd) de nwe iphone 12 ontvangen. Na een paar uur (!) stoeien om alles over te zetten, nu het toestel in gebruik. Straks ff buiten de deur testen, daar ging het tenslotte allemaal om.


Superfijn zeg! Heel goed om dit te lezen.