Skip to main content

Wij hebben in november 2x een kidsabonnement afgesloten. Omdat we voor de optie Hussel hebben gekozen zouden we 9,50 euro (=+5 euro korting) per kind betalen in plaats van 14,50 euro. Nu heb ik net de factuur gezien en staat er toch 2x 14,50 op de factuur. Waarom hebben we de korting die ons beloofd was niet gekregen? 

Baal ervan dat ik niet even klantenservice kan bellen! Ik zit altijd al bij de KPN en was altijd tevreden, hoop dat ik dit weer kan zijn wanneer de korting in orde wordt gemaakt.

 

Hallo @Sjaan123 ,

Je krijgt de KPN-Hussel korting alleen maar als jullie thuis ook minimaal internet afnemen. (Internet-Thuis) 

Maar dan lijkt het erop dat je jouw 5 euro korting per kind vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden


Hallo Noordzee, 

Ik en mijn man zijn al jaren klant en hebben geen internet van KPN. De medewerker heeft ons dat gevraagd en weet dat wij geen internet hebben en ons wel een husselkorting aangeboden. Wij hebben zelf wel Hussel bij onze producten staan, maar bij de kinderen staat niets (zie ik op mijn KPN). Ik heb al gekeken hoe ik dit in kan stellen, maar dan krijg ik inderdaad combinatiepakketten die bij ons niet van toepassing zijn (zoals u benoemt in uw eerste zin).  Ik heb een deel van de aankoopbon als bijlage staan in mijn 1e tekst en daar staat ook tussen haakjes dat we 5 euro korting krijgen. 

Ik wil gewoon contact met een KPN-medewerker. Weet u hoe ik telefonisch iemand kan bereiken, of moet ik dan weer naar de KPN-store gaan?

In ieder geval bedankt voor u antwoord. 


Wat vervelend @Sjaan123 ,

Ik zou dan zeker teruggaan naar de winkel waar je bent geholpen. Neem alles mee en wellicht kunnen ze dan wat voor jullie betekenen. 

Bellen naar 0800-0402 kan natuurlijk ook, maar ik jouw situatie zou ik kiezen voor de KPN-winkel. 

 


Hallo Noordzee,

Beetje late reactie van mijn kant, maar wederom bedankt voor het antwoord. Ik ga inderdaad maar even terug naar de winkel.

MVG, Sjaan