Skip to main content
Vraag

Geen 4G

  • August 22, 2020
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik heb al een aantal jaar een abbonement bij KPN, inmiddels de 3e.. Echter heb ik nog nooit 4G gehad. Volgens het abbonement wat ik heb afgesloten zou ik wel 4G moeten hebben. Ik heb al opzocht wat het zou kunnen zijn, de instellingen op mijn mobiel staan wel goed.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 22, 2020

Hoe oud is de simkaart in je telefoon. Mijne was 15 jaar oud. Nieuwe sim genomen en direct 4G. Snelst via een telefoonwinkel.


  • August 22, 2020

Hallo @Emma12 , heb je wel een mobiel dat geschikt is voor 4G, zo ja, dan inderdaad, zoals @PeterG voorstelt, even een nieuwe sim halen bij de lokale KPN-winkel.

Zo nee, eerst een geschikte mobiel kopen en dan even de sim wisselen.