Skip to main content

Heb al enige maanden slecht 4 G bereik op mijn Galaxy Core prime en op de Galaxy J3 2016 helemaal geen 4 G bereik . Op dit toestel is al een nieuw simkaartje geplaatst en zonder succes. Heb ook alle instellingen nagelopen . Het vreemde is dat 4 G voor beide toestellen goed heeft gewerkt , dus volgens mij ligt het probleem bij KPN. 

Beste @Harrienettie-003, welkom! Dat is zeker bijzonder! Gaat het dan ook om twee aparte 06-nummers? Of gebruik je een DUO simkaart? In dat geval: gebruik je die wel op de goede manier? Wil je je forumprofiel aanvullen met jouw postcode + huisnummer, 06-nummer(s) en evt. klantnummer(s)? Ervaar je dit op elke locatie of bijvoorbeeld alleen thuis of op het werk?


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, @Harrienettie-003. Hoe staat het er nu voor? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan bovenstaande vragen beantwoorden?


Beste Marcia ,

Sorry voor mijn late reactie , Heb in Wageningen bij de KPN winkel een nieuw mobieltje gekocht , de verkoper vertelde dat door het niet meer updaten van oudere mobieltjes het 4 G bereik niet meer zal werken , dit heeft hij door mijn simkaart in zijn mobieltje te stoppen mij van overtuigd. Hierbij dus een compliment aan de verkoper van KPN voor zijn service.


Geen probleem! Heel goed om dit te lezen! Fijn dat het nu opgelost is 🙂.