Skip to main content

Postcode 1927ED Beemsterstraat in Amsterdam noord ligt het sportcentrum ONLYFRIENDS.

In deze hele omgeving is er geen 4G dekking. Vervoersbedrijven moeten er vaak online werken en hebben bijna of helemaal geen verbinding. Soms is het druk in het sportcentrum bij wedstrijden en dan kun je het helemaal schudden. Dan is morse nog sneller of de tamtam. Kan er een extra steunzender geplaatst worden??

Hoi @Pa driver

Niet fijn dat je ergens geen goed bereik ervaart. Er kan helaas niet zomaar een extra zendmast geplaatst worden. Daar gaat een heel traject aan vooraf, denk aan vergunningen en procedures. Een begin is in ieder geval om het signaal ter plaatse na te kijken. De postcode 1927ED lijkt alleen niet te bestaan. Wat is de exacte locatie (juiste postcode en bijbehorend huisnummer)? Speelt dit alleen als je binnen bent of ook als je daar buiten staat? 

Kun je daarnaast je gegevens invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Alvast bedankt. 


Postcode 1027ED Beemsterstraat 652 in Amsterdam noord ligt het sportcentrum ONLYFRIENDS.


Profiel aangepast. 


Bedankt voor je toelichting. Ik zie nog geen 06-nummer in je Forumprofiel. Ook is het mij nog niet duidelijk of je dit binnen of ook als je buiten staat ervaart. Kan je dit nog aanvullen en toelichten? 

De dekking heb ik al wel voor je nagekeken, op deze locatie zou de dekking goed moeten zijn. 2G, 3G en 4G zijn beschikbaar, er is binnen enkel geen 4G+ beschikbaar. Sinds wanneer ervaar je daar problemen met het bereik? Was het voorheen wel goed of beter? Ervaren anderen dit ook, zo ja, kan je die 06-nummers ook in je Forumprofiel toevoegen? Ervaar jij op andere locaties ook problemen met je bereik? Heb je je toestel al herstart? Ik ben me er van bewust dat dit veel vragen zijn, maar om je goed te kunnen helpen, wil ik je vragen om alle vragen gedetailleerd te beantwoorden. Alvast bedankt. 


O6 nummer kan ik niet ergens in het forum profiel zetten. Waar moet dat gebeuren?

Zowel binnen als buiten krijg je alleen 3G. Ook in de directe omgeving. Dit is al lange tijd zo ook bij andere gebruikers. Ook als je de mobiel herstart blijft hij op 3G hangen. Pas als ik meer richting winkelcentrum rij komt er 4G.

De aanrijdende taxichauffeurs en sporters klagen er ook steeds over.


Bedankt voor je toelichting. Graag zoals in mijn eerste reactie aangegeven je 06-nummer(s) waarop je dit ervaart bij “persoonlijke opmerkingen” in je Forumprofiel vermelden. Uit je opmerking begrijp ik dat je je toestel vanuit een auto gebruikt. Ervaar je dit ook als je daar buiten je auto staat?

Je geeft aan dat dit al langere tijd speelt. Wat versta je precies onder lange tijd? Welke andere gebruikers ervaren dit, kan je ook daarvan de 06-nummers vermelden? Verder vroeg ik je nog of jij ook op andere locaties problemen met je bereik ervaart, kan je deze vraag nog beantwoorden? 


Zolang als ik daar kom speelt het probleem. In en buiten de auto. Ook in en buiten de gebouwen. En niet alleen ik maar ook andere gebruikers. En die problemen zijn ook merkbaar een aantal straten verderop. 


 


Bedankt voor het aanvullen van je Forumprofiel. Op basis hiervan heb ik je abonnement opgezocht en zie dat je ten aanzien van het bereik op deze locatie via een andere ingang melding bij ons hebt gemaakt. Deze melding is bij de achterliggende afdeling in behandeling. Mijn collega's hebben je hier twee keer over geprobeerd te bellen (op 18 september en vandaag 23 september), maar kregen toen geen gehoor. Er zal later nog een belpoging worden gedaan. 


Reageer