Skip to main content

Kids sim abo geen bereik binnen Europa en geen 4g. In andere telefoon simkaart ook niet, aan en uitzetten helpt ook niet. 

Vorig jaar als oplossing vanuit kpn nieuwe simkaart probleem blijft dus hetzelfde…

Roaming en instellingen staan goed.

Iemand nog idee?

@Brrr Welkom op het forum. 

Wat irritant dat het niet lukt om gebruik te maken van de kids sim in het buitenland. Vooral omdat je hier dus vorig jaar nog een nieuwe simkaart hebt ontvangen. 

Ik controleer graag of aan onze kant ook alles juist staat, zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen met ook het mobiele nummer waar het om gaat?

En zou je een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 


Gedaan


@Brrr Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Ik heb beide telefoonnummers gecontroleerd en op het netwerk staat alles zoals het zou moeten staan. 

Is er met een andere mobiel nummer wel bereik? En stel dat je handmatig naar een netwerk zoekt en deze selecteert, lukt het dan wel om te verbinden met een netwerk?


Mijn eigen nummer heeft wel bereik. 

Handmatig lukt ook niet. 


@Brrr Helder, ik heb voor het nummer eindigend op 575 iets geprobeerd. 

Heb je een mogelijkheid dit toestel eens uit te schakelen en opnieuw in te schakelen, om te kijken of het dan wel werkt?


Gedaan, en hij lijkt het nu wel te doen. Kun je dat voor dat andere nr ook doen?

Alvast bedankt! 


Hoi @Brrr, ik heb voor het andere nummer ook Roaming even uitgezet in ons systeem en weer aangezet. Kun je ook dat toestel eens herstarten?


Ja, gedaan. Dank je wel. Toch bijzonder dat dat helpt. Dan zou je het bijna standaard doen bij deze abo's. 

Groetjes en nogmaals bedankt!