Skip to main content

Ik heb ook hetzelfde probleem maar wat als je geen andere telefoon heb hoe los je dat dan op maar ik heb geen iPhone  maar Samsung. 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom op het forum @yestin, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Je geeft aan dat je geen 4G meer hebt, kan je nog wel internetten via 3G of werkt dat ook niet meer? En hoe zit het met bellen en sms’en, gaat dat nog wel? Heb je hier alleen last van op deze specifieke locatie? Of ook op andere locaties? Zijn er meer mensen met KPN in de buurt die hetzelfde ervaren? 

Als je dit overal hebt (of geen andere locaties kunt testen) wil ik je aanraden om je toestel even helemaal uit te zetten, even tot 10 te tellen en hem daarna weer op te starten. Klinkt misschien té simpel maar vaak is dit direct de oplossing bij een slechte ontvangst.

Mocht dat ook niet helpen, zou je dan je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat in het opmerkingenveld noteren, zodat we met je mee kunnen kijken!


Hallo,

Had zelf iets vergelijkbaar, sinds deze week DNS error op bepaalde sites, Amazon prime deed het niet meer op 4g, net als app plugins. Mijn oplossing was als APN "portalmmm.nl" te pakken in plaats van "internet" welke standaard staat ingesteld. 

Te vinden bij instellingen, sim en daar ergens vind je toegangspunten waar je de APN kunt wijzigen. Denk dat KPN wat heeft veranderd laatst.

Hopelijk kun je er wat mee.


We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!