Skip to main content

Hallo met Nel 

ik heb sins een paar dagen geen 4G op mij Ifone alles geprobeerd maar helaas 

Wat Kan ik doen vriendelijke groeten van Nel

Admin: eigen topic aangemaakt

Hallo @nelvgin! Goed om te lezen dat je via ons forum jouw vraag stelt!

Zo ineens heb je geen 4G meer op jouw telefoon? En bedoel je dan helemaal geen mobiel internet meer? Heb jij jouw iPhone al eens helemaal uitgeschakeld en opnieuw ingeschakeld? 

Wat je ook nog kunt doen, is de instellingen in het toestel controleren.
We hebben op onze website een toestelhulp, als je daar aangeeft welk toestel je hebt, dan kun je verschillende stappenplannen vinden.
Met het stappenplan: “handmatig internet instellen” kun jij jouw mobiel internet instellingen controleren.

Als het nog steeds niet werkt, dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice: het liefst vanaf een ander toestel, zodat jij je eigen toestel bij de hand hebt (en direct het één en ander kunt uitproberen):

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Hallo mijn vraag is ik heb geen 4G op mijn iconen ik ben op dit ogenblik in Spanje ik heb het wel gehad

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic