Skip to main content

Op mijn iphone 6 en net mijn abo zou ik 4g moeten hebben, heb onder data en gesprekken ook 4g aangevinkt staan, maar ik heb nog nooit 4g zien staan linksboven, altijd 3g. Wat gaat hier mis?

Ha @RenskeWassink, welkom! Goede vraag! Ik kijk graag met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan help ik je verder. 


Gedaan :-)


Hi, Paul hier. Ik zie zo geen reden waarom 4G niet zou werken. Heb je toevallig nog een ander toestel waar je de simkaart in kan testen? Dan kunnen we makkelijker gaan uitsluiten waar het probleem zit.  Ik hoor graag van je!


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Heb je nog de mogelijkheid gehad om een ander toestel te proberen? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 


Sorry voor de late reactie. Iets met corona en geen kinderopvang enzo :-p

 

ik heb mijn simkaart in een andere telefoon geplaatst en ook daar geen 4g. Zou het kunnen zijn dat de simkaart kapot is? Het is al een oudje.

 

 


Sorry voor de late reactie. Iets met corona en geen kinderopvang enzo :-p

Geen probleem, ik weet er alles van!:juggling_tone2:

 

ik heb mijn simkaart in een andere telefoon geplaatst en ook daar geen 4g. Zou het kunnen zijn dat de simkaart kapot is? Het is al een oudje.

Ik heb een nieuwe voor je besteld (gratis), die ontvang je met twee werkdagen met de post. Je kan dit evt. een volgende keer ook gemakkelijk zelf doen via MijnKPN. Hopelijk is het met de nieuwe simkaart opgelost!