Skip to main content

Al maanden geen verbinding met 4 G en iPhone 11. Hier op de site een topic gevonden, zoals aangeraden de klantenservice gebeld, die laten mij bellen met de reparatieservice, die zeggen mij je moet maar naar de winkel gaan, daar weten ze er meer van. Wordt er toch wel een beetje moe van, ben in de winkel geweest, hun oplossing overstap op e-Sim helpt niet, vliegtuigmodus inschakelen helpt soms enkele seconden. Een poging gedaan om het formulier van het forum in te vullen, dit verschijnt niet als ik op de link druk.

Heeft iemand misschien een idee wat nog te doen? De neiging om het toestel tegen de muur te deponeren onderdruk ik met moeite.

@Jeroen_dB Misschien toch maar de Klantenservice een duidelijke werkinstructie geven….?


Om de problemen te laten onderzoeken door de technische dienst kun je bellen met 0800-0402. De medewerkers behoren allemaal geïnstrueerd te zijn met de juiste instructies. 

Op het moment dat de collega's van de technische dienst de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen om de oplossing in gang te zetten. 


Denk het wel, de klantenservice wist volgens mij niet echt waar het om gaat en de reparatiedienst vroeg met welk toestel bel je, toen ik zei met die iPhone, dan krijg je als antwoord dat kan niet want wij repareren alleen toestellen, vandaar mijn help roep, want er moet toch een oplossing zijn?


Dus ik zou nog eens naar de klantenservice moeten bellen? Die stuurden mij door naar de reparatiedienst.


De collega's aan de telefoon registreren een melding. Op het moment dat de collega's van de technische dienst de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen om de oplossing in gang te zetten. 


De collega's aan de telefoon registreren een melding. Op het moment dat de collega's van de technische dienst de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen om de oplossing in gang te zetten. 

Heb nogmaals de klantenservice gebeld. Nu raadde een andere medewerker mij aan om een klachtenformulier in te sturen. Na enig zoeken hier op het forum een link naar het formulier gevonden, via de normale weg is het ondoenlijk om dit te vinden. Formulier is ingestuurd ben benieuwd naar het vervolg. Wil toch ook opmerken dat de afhandeling van de kpn naar de klanten toe heel veel te wensen overlaat. In het verleden heb ik andere ervaringen gehad, het is nu vele vele malen slechter en ondoorzichtiger. Begrijp niet hoe de kpn hiermee bij de consumentenorganisaties wegkomt.


Beste @Jo Quaedvlieg, wat ontzettend jammer dat de klantenservice je niet naar behoren helpt. Zou je opnieuw willen bellen? Met een klachtenformulier wordt er niets in werking gezet. Er moet een ticket geregistreerd worden richting onze technische dienst. Helaas heeft de medewerker met wie je gesproken hebt, het gesprek niet geregistreerd. Ik kan dus helaas geen feedback geven aan de betreffende collega. Wel maak ik een melding met wat er aan de hand is. Als je belt, kan er dan alsnog een ticket geregistreerd worden. Mijn excuses voor deze gang van zaken!


Beste @Jo Quaedvlieg, wat ontzettend jammer dat de klantenservice je niet naar behoren helpt. Zou je opnieuw willen bellen? Met een klachtenformulier wordt er niets in werking gezet. Er moet een ticket geregistreerd worden richting onze technische dienst. Helaas heeft de medewerker met wie je gesproken hebt, het gesprek niet geregistreerd. Ik kan dus helaas geen feedback geven aan de betreffende collega. Wel maak ik een melding met wat er aan de hand is. Als je belt, kan er dan alsnog een ticket geregistreerd worden. Mijn excuses voor deze gang van zaken!

Het is gelukt! Ik heb vanochtend opnieuw gebeld, de medewerker die ik aan de lijn kreeg had oor voor mijn probleem, heeft met veel geduld en moeite een ticket kunnen aanmaken, dus nu afwachten wat de vervolgstappen zijn. In elk geval hulde voor deze meneer. Zo moesten ze allemaal zijn.


Na heel veel gedoe met de klantenservice was het uiteindelijk gelukt om een ticket te laten maken en inderdaad op 5 december een telefoontje van de klantenservice, ze moesten van alles weten met betrekking tot het omruilen. Geen probleem alles verteld en ik kreeg een bevestigingsmail waarin de afspraken vastgelegd waren en binnen 4 weken zou ik het nieuwe toestel hebben. 15 december krijg ik een sms dat de toestellen niet voorradig waren, maar binnen 10 werkdagen zou ik de telefoon hebben. Week 2 van 2023 maar weer eens gebeld, de medewerker zou een mail sturen naar de betreffende teamleider en zou erop terug komen. Inderdaad belde ze me terug dat het toestel eind van de week uiterlijk beïnvloedende week(week4) er zou zijn. Niets meer gehoord. Probleem met oude toestel blijft en wordt, omdat er een oplossing is, steeds irritanter. Iemand een idee hoe nu verder? Ik kan wel blijven “bedelen” maar dat vind ik vervelend, de klantenservice medewerkers moeten dan steeds weer actie ondernemen voor iets wat allang opgelost had kunnen zijn. Ik krijg het idee dat de betreffende teamleider zich verschanst achter de klantenservice collega’s om wat voor duistere reden dan ook. Het kan toch niet zo moeilijk zijn?

 

Admin: verplaatst naar eigen topic en deze heropend


Bij mij hetzelfde, ook nog met de klantenservice gebeld, zou vorige week bezorgd worden, nog niets gehoord. Wordt er een beetje moedeloos van, je voelt je net een bedelaar, dit terwijl de voorstellen toch echt van kpn komen!

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Vandaag 19 januari weer contact gehad met de klantenservice, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, ik wordt er moedeloos van.

ik begin zelfs te denken aan juridische stappen, heb een rechtsbijstandsverzekering dat die het gaan overnemen!

wat is er nou zo moeilijk om een zelf gemaakte afspraak na te komen?


Ik heb je een privébericht gestuurd @Jo Quaedvlieg met de juiste stappen om te volgen om dan eindelijk de iPhone 12 te ontvangen. 


Nadat ik donderdag 19 januari weer contact heb gehad met de klantenservice kreeg ik zaterdagochtend plots een bericht van KPN dat er een pakketje onderweg was, welk in de middag bezorgd zou worden. En inderdaad s’middags een pakketje ontvangen met daarin de beloofde iPhone 12! Natuurlijk helemaal blij dat dit eindelijk opgelost is, de restitutie zal ook wel goed komen, ga ik van uit. Blijft alleen dat men bij KPN nog heel hard moet werken aan communicatie. Daar is nog heel veel winst te behalen. Toch iedereen bedankt voor het reageren en ik blijf KPN trouw.