Skip to main content
Beantwoord

Geen 5g verbinding en wil graag een medewerker spreken

• September 9, 2026
  • 13 reacties
  • 127 keer bekeken

Ik heb geen 5g helemaal geen internet of verbinding met het netwerk

Beste antwoord door Alex van KPN

Dat is wel bijzonder. Dus in het dorp zelf heb je geen enkele bereik? Netwerk ligt dus helemaal plat? Maar zodra je het dorp uit bent dan krijg je automatisch wél verbinding? Dat zou betekenen dat er daar iets aan de hand is, waar niet alleen jij last van zou hebben. 

Weet je ook of andere buren of dorpsgenoten hier ook last van hebben? En heeft het eerder wél gewerkt? 
Zou je ook je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

13 reacties

JanD
Wijsgeer
  • September 9, 2026

Beste ​@Samsiieeeee even bellen met 0800 0402 en inspreken: ik wil een medewerker spreken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 9, 2026

Gaat moeilijk hè zonder 5g verbinding, anders had ik wel gebeld. 😂

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 9, 2026

Hallo ​@Samsiieeeee ,

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Als je ook ook niet teruggebeld kunt worden, dan kun je ook zelf een KPN-winkel bezoeken.  

Je kunt daarnaast KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: 

Facebook messenger, Instagram,  X.com en Bluesky.​​​​​​

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 9, 2026

Ja, ik ga ook maar naar de winkel, want blijkbaar is er op een of andere manier geen ander contact mogelijk ipv alleen bellen. Op de socials wacht ik ook al paar uur

JanD
Wijsgeer
  • September 9, 2026

Gaat moeilijk hè zonder 5g verbinding, anders had ik wel gebeld. 😂

Bellen gebeurt standaard via 4G ​@Samsiieeeee 

Je kunt ook de telefoon gewoon op 4G(+) zetten dan kun je ook weer internetten.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 9, 2026

Heb ook geen 4g heb geen service … SOs staat er

mrGanesha
Wijsgeer
  • September 9, 2026

Heb je misschien een nieuwe SIM of eSIM in gebruik genomen? Dan kan het zijn dat je je telefoon even uit en weer aan moet zetten.

emielstroeve
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • September 9, 2026

bellen over wifi aanzetten?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 9, 2026

Ja, ik ga ook maar naar de winkel, want blijkbaar is er op een of andere manier geen ander contact mogelijk ipv alleen bellen. 

Mooi zo, in de winkel wordt je vast goed geholpen. 

Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • September 9, 2026

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+28
  • Moderator
  • September 11, 2026

Hi ​@Samsiieeeee, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat je al goed op weg bent geholpen. Er is inderdaad een storing geweest dus ik verwacht dat de tip van Paul.K om je toestel uit en weer aan te zetten de oplossing is, waarvoor dank. 

Werkt alles nu weer? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 11, 2026

Sorry, maar ik heb tot en met de dag van vandaag, de hele tijd SOS staan en een satelliet ding. Pas als k dit dorp uit ben heb ik weer 5g. Dus nee het is nog niet opgelost. Vanmmidha nog zelfs 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+28
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 15, 2026

Dat is wel bijzonder. Dus in het dorp zelf heb je geen enkele bereik? Netwerk ligt dus helemaal plat? Maar zodra je het dorp uit bent dan krijg je automatisch wél verbinding? Dat zou betekenen dat er daar iets aan de hand is, waar niet alleen jij last van zou hebben. 

Weet je ook of andere buren of dorpsgenoten hier ook last van hebben? En heeft het eerder wél gewerkt? 
Zou je ook je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Â