Skip to main content

DOODZIEK word ik van alle regeltjes van KPN!! Heb alles bij KPN, en tot op heden alleen maar ergenis!! ALLE FACTUREN vd betreffende abonnementen bij KPN worden automatisch betaald!! Ik had GÉÉN ACHTERSTAND, nu VANDAAG KRIJG IK EEN E-MAIL DAT ALS IK DE OPENSTAANDE FACTUUR VAN M'N MOBIELE ABONNEMENT NIET VANDAAG BETAALD IK AFGESLOTEN!! En dat er GEEN uitstel gedaan kan worden!! Elke MAAND WORDT ALLES BETAALD! Heb dit ZWART OP WIT. SCHANDALIG!!! 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Weet je zeker dat de mail van kpn is en geen spam?


Ga, bedankt voor je reactie. Nee heb een experia box, wit? En een modem, maar kort en krachtig gezegd: die achterstand betrof een fact. van mijn mob. ab. met de fact.dd. NOVEMBER'19.

In de e-mail van KPN jl. stond dat de fact. van Mei'20 niet betaald was!!?? ALLES goed nagekeken, maar klopte niet want die fact v mei,'20 was BETAALD! WAT is gebeurd! Bij openstaande vorderingen worden de "oudste" EERST verwerkt, dus dat deze betaald is, dus alle betalingen schuiven een maand terug! Zo verwerkt computer systeem van KPN openstaande vorderingen. 

Super verwarrend.! Maar ook wel weer een logica?!

Maar goed, mr vd klantenserv heeft alsnog een uitstel kunnen geven, zodat ik niet vandaag afgesloten wordt. Terwijl in de e-mail jl gedreigd werd, dat als ik ,gisteren, fact niet via iDEAL Betaal afsluiting plaats zou vinden. Heb trouwens NOOIT EEN HERINNERING GEKREGEN Vd MAAND NOVEMBER'19. 

MAAAAAR? GETACKELD! BEDANKT mr vd klantenservice! ✌️

 


Misschien een goed idee  als je niet als een klein kind gaat lopen schreeuwen in capslock en gewoon normaal in goed Nederlands je probleem uitlegt.


Dag @M. van Balen. Allereerst wil ik je vragen om het netjes te houden. Het is echt nergens voor nodig om in capslock te typen. Sterker nog, daar worden je berichten een stuk minder leesbaar van. Neem ook de huisregels van het Forum even door. 

Verder lees ik dat de problemen inmiddels via een andere weg zijn opgelost. Dat is goed om te lezen. Ik wil nog wel even een en ander toelichten. Je hebt op 8 juni een betalingsherinnering ontvangen voor de openstaande factuur van 22 mei van € 34,13. In die betalingsherinnering wordt aangegeven dat je, wanneer je niet binnen een week betaalt, je gedeeltelijk wordt afgesloten. Concreet betekent dit dat je daarna niet kunt bellen, sms’en en internetten tot je het openstaande bedrag betaalt. Je kunt dan nog wel gebeld en ge-sms't worden. 

Dit is simpelweg hoe het incassotraject verloopt. Je kunt op onze website het incassotraject in stappen vinden. Als je hier nog vragen over hebt, stel die dan gerust.


Hallo @M. van Balen. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er daarom van uit dat alles zo duidelijk is. Mocht je toch nog ergens vragen over hebben, dan lees ik het graag.


Ga mw. Met alle respect naar u toe! Mede omdat het water naar de zee dragen is. En zoveel heen en weer appen. Dat ik het zelfs telefonisch geprobeert had. Maar offf 😩. Wil u bedanken voor uw reactie. Mvg