Skip to main content

Nieuwe simkaard ontvangen maar geen activatiecode, persoonlijke omgeving komt ook niet online.

Nieuwe activatiecode aanvragen geeft

  • We kunnen geen bestelling vinden met deze gegevens.

Mvgr

Rijk

Welkom op het forum @RE.! begrijpelijk dat je het abonnement zo snel mogelijk van start wilt laten gaan. 

Je simkaart activeren doe je makkelijk via onze website. Ook kan je via de Mijnbestelling pagina de voortgang van je bestelling bijhouden met het bestelnummer in je mail. 

Als het daarmee niet lukt is de snelste manier om geholpen te worden 0800-0402 te bellen. Als dat niet lukt of als je liever hier geholpen wilt worden vul dan je profiel in. Let daarbij op dat je ook het simkaartnummer invult. 


@RE. omdat je niet meer gereageerd hebt wil ik er vanuit gaan dat de simkaart ondertussen geactiveerd is. Mocht dat toch niet zo zijn laat het dan hier weten. Dan pakken we het gelijk verder op. 🙂


Hallo Bram,

 

Heb 2 verschillende mogelijkheden terug gemeld gekregen.

0800-0402 zegt dat het na 7 dagen automatisch gaat.

Mobiel.nl waar ik het besteld heb zegt dat het op de nummer vrijgave datum (6-7) automatisch gaat.

Dus 6 Juli weet ik of het werkt.

 

Mvgr

Rijk

 

 


@RE. helemaal goed. Mocht het 6 juli toch niet werken en je wilt dat ik je verder help, laat het dan hier weten en vul je profiel in. 🙂