Skip to main content

Beste KPN,

 

Mijn vrouw heeft in de actieperiode een nieuwe telefoon besteld en haar abonnement verlengt, maar nu wordt ze door KPN buitengesloten van deze actie. Contact met de klantenservice heeft nergens toe geleid dus ik hoop dat via deze weg het toch nog gaat lukken om de AirPods geleverd te krijgen. 

Hieronder de aanhef uit de bestelbevestiging de ze heeft ontvangen

Graag kom ik in contact met een KPN medewerker die dit kan oplossen voor mijn vrouw.

 

Met vriendelijke groet,

AZ

Hallo @AZ74 ,

Ging het soms om deze actie? 
 

Actievoorwaarden AirPods actie
Actie
Tussen 15 november 2021 en 12 december 2021 kunnen alle klanten die bij KPN een iPhone 13 of
iPhone 13 Mini kopen voordelig Apple AirPods aanschaffen voor € 49,-. (Reguliere verkoopadviesprijs
€ 149,-)
Deze actie geldt voor klanten die een iPhone 13 of iPhone 13 mini i.c.m. een KPN Mobiel
abonnement voor 1 of 2 jaar aanschaffen, zowel voor verlengingen als nieuwe klanten.

Je kon je tot 16 januari aanmelden voor de airpods. Elke actie heeft een einddatum. 

https://content.mijnregistratie.nl/media/3550396/actievoorwaarden-airpods-actie-iphone-13-en-13-mini-december.pdf

Helaas is ze nu te laat om hiervan te profiteren. 

 

 

Er zijn ook nog andere acties, maar die zijn vermoedelijk niet van toepassing voor jullie: 

Oppo A94

Bestel jij daarnaast tussen 22 november 2021 en 31 januari 2022 de OPPO A94 met een 1 of 2 jarig-abonnement?

Dan ontvang je de OPPO Enco buds t.w.v. € 59,-.

Wil jij gebruikmaken van deze deal? Vraag dan via dit formulier jouw headset aan. Hier vind je tevens de actievoorwaarden. Registreren kan tot en met 13 februari.

 

Of de Samsung 21 ?  Je kunt je hier registreren voor de Galaxy Buds2 Ontvang de Galaxy Buds2 met adviesprijs van €149.

REgistratie nog mogelijk t/m 21 februari 2022.

 

Of de Samsung S21 FE 5g ? 

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=A6D8RJNKADWJF

Registratie nog mogelijk tot 7 maart 2022. 

 


Beste @Noordzee 

Bedank voor de snelle reactie. Het gaat inderdaad om die actie.

Ze heeft zich in december al aangemeld voor de actie. Toen heeft ze na een paar weken zonder opgaaf van reden het geld terug gekregen. Contact met KPN en Sidekix gezocht maar niet kunnen achterhalen waarom. We hebben het er maar op gehouden dat het misschien lag aan de storingen waar de actie mee te kampen had. Ze heeft in januari dus opnieuw het formulier ingevuld. Na een paar weken weer het geld retour. De klantenservice van KPN gebeld om te vragen hoe dit zat, maar de persoon die we aan de lijn hadden kon/wou ons niet helpen. We moesten maar naar een KPN winkel gaan. Helaas is dat nu wegens corona en quarantaine niet mogelijk.

Vandaar dat ik via deze weg in contact probeer te komen met iemand van KPN die het wel kan en wil oplossen.


Ok, vul dan wel even het volledige forumprofiel. Anders kan een moderator ook niets nakijken. 


Hallo @AZ74, welkom! Ik zie dat @Noordzee je al informatie heeft gegeven over de AirPods actie. Ik zie ook dat je jouw profiel hebt ingevuld. Hiermee kon ik meteen op onderzoek uit.

Ik zie dat je op 12 december een bestelling hebt geplaatst voor een 2-jarig Unlimited abonnement in combinatie met de iPhone 13. Je hebt het formulier ook op tijd ingevuld en de betaling gedaan. Hiermee voldoe je volgens mij aan de voorwaarden. Toch is de betaling tot twee keer toe teruggestort en heb je geen AirPods ontvangen. Als ik de veelgestelde vragen van de AirPods actie lees, dan lijkt het alsof de verificatie niet goed is gegaan. Je zou dan ook een e-mail moeten hebben ontvangen met meer informatie.

Hoe weet ik of de registratie goed is gegaan?
Na het invullen van het aanmeldformulier ontvang je een e-mail ter bevestiging.

Hoe weet ik of mijn verificatie goed is gegaan?
Na verificatie ontvang je een mail dat het product naar je onderweg is. Dit ontvang je meestal binnen 3 weken na de registratie. Mocht de verificatie niet goed zijn gegaan dan ontvang je een mail waarin je hierover op de hoogte wordt gebracht. Het bedrag wordt dan spoedig gestorneerd op de rekening waarmee je de betaling hebt uitgevoerd.

 

Nu is het zo dat de actie verzorgd wordt door Sidekix. Zij kunnen inzien waarom jouw aanvraag is afgewezen. Dit kan ik helaas niet. Ik kan je dus ook niet verder helpen. Mijn advies is daarom om contact met Sidekix op te nemen. Dat kan via het telefoonnummer 088 – 623 70 06.


@Denise_ ,

Intussen contact gehad met Sidekix. Zij konden gelijk bevestigen dat ik niet de enige was die naar hun verwezen werd, maar dat de actie vanuit KPN komt en zij dus niks voor ons kunnen betekenen in deze.

Uiteindelijk ben ik dus nog steeds niet geholpen. Zoals je zelf al aangeeft heeft ze de telefoon binnen de actietermijn besteld en zich ook op tijd ingeschreven voor de actie.

Waarom kan iets zo ogenschijnlijk simpel niet adequaat opgelost worden door KPN?


Hmm, vreemd. Dan ga ik mijn best doen je verder te helpen. Ik heb een aantal vragen voor je.

  • Deze actie geldt voor de Apple AirPods (2e generatie) met oplaadcase (EAN 190199098572) met de adviesverkoopprijs € 149,-. Is dit ook wat je hebt besteld?
  • Heb je bij de aanvraag het juiste telefoonnummer ingevuld? Dit kan je controleren op de bevestigingsmail.

@Denise_ ,

Dat klopt (EAN code heb ik niet op gelet).

De bevestiging van de van de bestelling (de tweede keer) is 7 januari 12:53 ontvangen van KPN ServiceDesk. Ik weet niet of je die mail kan inzien, maar Naam, Adres en Telefoonnummer kloppen.


Ik snap eerlijk gezegd niet waarom jouw aanmelding is afgewezen. Ik zie verder ook geen e-mails met betrekking tot deze actie in het systeem.

Ik heb daarom overlegd met collega's over wat we hier kunnen doen. Het lijkt ons toch het beste om opnieuw contact met Sidekix op te nemen. Voor vragen over de uitlevering van het product kan je namelijk bij hen terecht. Volgens ons valt een vraag over het annuleren van de AirPods ook hieronder. 

Sidekix is bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur op telefoonnummer: 088-6237006.


@Denise_ 

Sidekix geeft aan dat zij niks kunnen met een annulering omdat de annulering door KPN gebeurt. Sidekix voet het uit in opdracht van KPN en kan dus niks zolang KPN geen opdracht geeft. Aangezien KPN de opdracht heeft geannuleerd blijft Sidekix ons terug verwijzen naar KPN.

Kan KPN de EarPods dan niet direct aan mijn vrouw verkopen voor de actieprijs van €45 zonder dat we steeds van het kastje naar de muur gestuurd worden. Eventueel kunnen we nu ook wel weer naar een KPN winkel in de buurt en daar dan de EarPods ophalen en direct betalen voor de actieprijs.


Ik ga eerlijk zijn: ik weet het nu even niet meer. Ik ga intern navraag doen over wat we nu het beste kunnen doen. Als ik meer informatie heb, kom ik bij je terug.


@AZ74 Ik heb je een privébericht gestuurd!


@Denise_,

Heb gisteren de AirPods ontvangen, super bedankt voor je hulp


Super! Graag gedaan. :blush: