Skip to main content

Ik heb het bericht ontvangen om mijn telefoon niet uit te zetten op 21 september 2021. Heb dus ook niet gedaan. Dit zou te majwn hebben mwt het overzetten van de sim kaart (waarschijnlijk van Telfort naar Kpn). Nu hwb ik geeb bereik, kan niwt bellen en internetten. Verblijd momenteel in het buitenland. 

Dag @Martin055! Welkom op ons KPN Forum. Niet handig dat je simkaart nu niet meer werkt. Heb je het toestel al helemaal uit- en weer aangezet? Probeer dit eventueel nog eens en herstel de netwerkinstellingen.
In ons verzameltopic vertellen we meer over de update. Daarin geven we ook aan wat je kunt doen als de simupdate niet lukt: 

“We doen er alles aan om het updaten van je simkaart zo soepel mogelijk te laten verlopen. Werkt toch je verbinding niet meer na de update? Doorloop dan deze stappen:

  • Start je toestel opnieuw op
  • Start je toestel nóg een keer opnieuw op (voor de tweede keer) 

Na 10 minuten doet je verbinding het weer en ben je weer bereikbaar. Is dat toch niet het geval? Dan zijn er verschillende mogelijkheden. 

Als je langs de KPN winkel in jouw buurt gaat, krijg je direct een nieuwe simkaart mee. Dat is de snelste oplossing. Anders is optie twee om een nieuwe simkaart aan te vragen, dat kan je gemakkelijk online doen. Heb je nog vragen? Laat het ons gerust hier onder het topic weten.” 

 

Als dit niets oplost, dan zit er (helaas) niets anders op dan een nieuwe simkaart aan te vragen. Een simkaart kun je aanvragen in de winkel of bestellen via MijnKPN. De simkaart wordt dan thuis geleverd. hier heb je natuurlijk weinig aan momenteel :weary:


Gelukt! dank u wel.