Skip to main content

Goede morgen, 

 

ik had gewoon bereik in Kroatië, tot gisteren in eens hij eraf lag. Ik zit op WiFi nu. Elke keer vliegtuig modus aan en uit en dan heb ik voor enkele minuten tot enkele seconden weer bereik. 
Ik heb alle stappen door genomen en alles staat zoals die staan moet. Wat kan ik nog doen ? 
 

vriendelijke groet, 

saskia 

Hallo @SAskia melle ,je zou de netwerkinstellingen op je telefoon eens kunnen resetten, dan staan de wifi, Bluetooth en mobiele verbinding weer in hun uitgangspositie af fabriek, daarna telefoon een keer herstarten en dan werkt het meestal weer goed.

Bovendien zou je handmatig een goede provider kunnen kiezen i.p.v. automatisch. 

Succes


@JanD Dank u wel voor uw antwoord. Ik ga dit nogmaals proberen. Vorige keer had ik even weer services en vloog er weer naar enkele seconden af. De aanhouder wint 


Hallo @SAskia melle , graag gedaan en laat de (goede) afloop even weten.

 


Ik heb het zelfde probleem. Na opnieuw opstarten seconden 5g. Daarna geen internet meer. Alles geprobeerd. Herstarten, andere Aanbieder. Netwerkinstellingen herstellen. Heel vervelend want ik ben nauwelijks bereikbaar. Dat kan ik mij niet permitteren. Is er een oplossing?


Goedenavond, ik heb hem uiteindelijk goed gekregen. Door wat @JanD aangaf hem van het automatisch af te halen en een handmatige provider te kiezen. Daarvoor gereset maar niet het gewenste resultaat.

nogmaals dank @JanD 

 Hoop dat jij er ook snel uit komt @GSM Kroatië , want het is gewoon rot als je geen bereik hebt. Je kunt niks. Behalve op de WiFi. 


groet Saskia 

 


Goedemiddag,

 

Hier exact hetzelfde probleem. Deze oplossing werkt wel gelukkig alleen voor korte duur :(

Is er (bij jullie) al een reden bekend? En of een oplossing voor de langere termijn? 

 

Idd heel vervelend als je bereikbaar moet zijn. Gelukkig is het voor mij niet zo heel belangrijk. Maar wel vervelend. 


Hi @SAskia melle, fijn dat je er uit gekomen bent met het advies van @JanD! In het buitenland ben je afhankelijk van de daar aanwezige netwerken. Het kan soms even zoeken zijn naar de beste verbinding. 

Aan allen, probeer het handmatig selecteren van een ander netwerk even uit. Je leest er ook meer over in dit topic: