Skip to main content

Hallo,

 

Sinds enkele dagen heb ik amper of geen bereik op mijn telefoon (Galaxy S22 Ultra 5G). Ik heb een abonnement en een esim. Ik kan niet bellen of gebeld worden en internet werkt ook niet. Het vreemde is dat er vaak wel het 5G, 4G+ of 4G pictogram in beeld komt te staan. Via wifi werkt alles wel, ook bellen...

Heb verschillende probleemoplossers geprobeerd, mobiel gereset, nieuwe esim geïnstalleerd en geactiveerd, maar niks lijkt te helpen.

Als ik KPN Klantenservice bel, moet ik een vraag inspreken omdat het zo druk is en krijg ik een sms met probleemoplossers die ik al ken…

 

Wie helpt mij uit de brand? 

Hey @roxtreme, da's een naar probleem. Klinkt wel alsof je alles al geprobeerd hebt wat ik zou vragen. Nu zie ik, aan de hand van je gegevens dat je gisteren contact hebt gehad, en dat het toestel is opgestuurd voor reparatie. Dan kunnen we op dit moment ook niets anders dan dat afwachten. Hopelijk kunnen ze het probleem vinden en verhelpen, en heb je het toestel snel weer terug :)


Goedendag,

 

 

 

Het toestel is na 2 weken wachten terug. Volgens het reparatie rapport is er geen defect gevonden. Hmm...ok, maar alles was doorgelicht en het apparaat werkt naar de standaarden van Samsung etc. En onder garantie.

 

Blij en popelend een nieuwe SIM er in gedaan (die ik bij het laatste bezoek aan de KPN winkel in Leiden heb gekregen) en in de nagekeken telefoon opgestart en de basis opstart dingen geïnstalleerd…

 

 en er zijn dus nog gewoon DEZELFDE kuren (!)

 

 

Gezien ik niet weer 2+ weken mijn toestel kwijt wil zijn aan ;

 

-een probleem wat de reparateur niet zou kunnen vinden

-iets wat volgens mij niet aan het KPN netwerk ligt (want nagekeken door klantenservice)

-iets wat niet aan de SIM ligt (want nieuw)

-of iets wat niet aan mijn gebruik of Apps ligt(want naar gekeken in de KPN winkel door een medewerker) 

 

...zou ik U graag verzoeken (samen) te kijken naar een passende oplossing. Graag zou ik U ook willen attenderen op de KPN medewerker in de winkel in Leiden die de problemen heeft erkend en ook daar rapport van heeft gemaakt richting de repararteur 

 

Ik verneem graag

 


Indien benodigd kan ik zowel het reparatie formulier van de winkel als het rapport van de reparateur overleggen


Ben nu bij de KPN winkel en de telefoon gaat weer richting reparateur...


Ai, wat stom dat het probleem niet verholpen is, @roxtreme! Helaas is in deze toch de enige stap om hem dan opnieuw ter reparatie aan te bieden. Hopelijk kunnen ze het nu wel verhelpen. Wordt een toestel meermaals in korte tijd voor precies hetzelfde probleem opgestuurd ter reparatie, en dit wordt niet verholpen, dan volgt een maatwerkoplossing. Dus ik ga ervan uit dat je, ondanks het ongemak op dit moment, met een werkende telefoon eindigt.