Skip to main content

Beste,

Ik heb een zakelijk abonnement. Toestel is een Samsung note10+ 

 

Nu heb ik laatste een Android update uitgevoerd. (Voor de update ook al deze problemen, dus dacht dat de update het zou verhelpen) Sindsdien heeft mijn telefoon 0 bereik, zowel bellen als 4G+

Ongeacht welke regio ik mij bevind (dus geen lokale storing)

 

Al mijn instellingen staan goed. Probleem is ook uit het niets gekomen. Vliegtuigmodus uit (ook al paar keer aan/uit gezet) Telefoon back up gemaakt, vervolgens gereset naar fabriek instellingen. Veranderd niks. Soms verbind die en heb ik vol op bereik andere keren niet. Vaker niet dan wel, precies zelfde met 4G+. Mobiele gegevens vinkje staat aan. Heb de simkaart eruit gehad, schoongemaakt. Veranderd de situatie ook niet. Heb alle mogelijke voorstellen die op internet staan geprobeerd maar krijg gewoon geen bereik en vaak staat het icoon ø rechtboven. Ook als ik met een lokaal wifi netwerk wil verbinden lukt dat niet, thuis netwerk wifi pakt die wel. 

 

Wie o wie kan mij hierbij helpen zodat ik weer fatsoenlijk gebruik kan maken van mijn mobiel?

Hoi @Roel v Doorn, welkom hier. 

Als ik je verhaal zo lees zit het echt in het toestel of beter gezegd de software. Want jouw simkaart werkt wel in een ander toestel? Zo ja dan wil ik je toch vragen contact met Samsung te zoeken. Dat ligt het daar om het te herstellen. 

Want zowel 2G als 4G staat aangevinkt toch in het toestel bij de instellingen?