Skip to main content

Ik stap over vanaf Simpel naar KPN. Inmiddels heb ik geen bereik meer met mijn oude simkaart, maar met de nieuwe simkaart van KPN ook nog niet. Zou iemand me hiermee kunnen helpen? Thanks!

Hoi @Fleur12, leuk dat je naar ons overstapt! Ik lees dat je nieuwe simkaart nog niet werkt.

Wat is de status als je jouw bestelstatus nakijkt in Mijn Bestelling? Je kan inloggen met je bestelnummer, die staat in de bevestiging, en je postcode. Het is belangrijk om er zeker van de zijn dat de bestelling is afgerond. Als dat het geval is, heb je je toestel ook al opnieuw opgestart? 

Kom je er niet uit, dan is de snelste weg voor hulp onze klantenservice. Je kan ze gratis bereiken op telefoonnummer 0800-0402 (vanaf een andere telefoonaansluiting natuurlijk:)). We kunnen je ook helpen via het forum, dat kan alleen iets langer duren. Vul in dat geval je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief je adresgegevens, naam van de contractant, mobiele nummer en bestelnummer. Dan kijken we even met je mee.


Hi, ik had geen simkaart ontvangen, dus ik ben naar de winkel in Zwolle gegaan. Daar heb ik een nieuwe simkaart gekregen. Deze heb ik geactiveerd, maar wel op het oude nummer (het is wel overgezet naar mijn nieuwe nummer). Ik heb mijn forumprofiel aangevuld, maar heb geen bestelnummer. Dat kom doordat ik de simkaart in de winkel heb meegekregen.

 

Inmiddels heb ik contact gehad met klantenservice. Ik wacht nog even af.


@Fleur12 Helemaal goed. Ik heb je gegevens erbij gepakt, je nieuwe abonnement bij ons is actief. Dus dat is een goed teken; werkt het intussen ook? Als je vragen hebt of als je er niet uit komt, geef dan gerust een seintje. Vul dan voor de zekerheid ook je IBAN rekeningnummer + je huidige simkaartnummer in, dan kijken we even mee.


@Fleur12 Heb je de nieuwe simkaart nog weten te activeren? Ik was even nieuwsgierig 🙂 . 

Â