Skip to main content

Sinds gisterochtend heb geen bereik meer op mijn mobiele telefoon. Dit probleem speelt ook bij andereKPN-klanten in de omgeving. Ik kan helaas de klantenservice ook niet bellen.

 

Mijn postcode is ****

Hoi @kevinstier, welkom. 

Het is natuurlijk zeer vervelend als je zelfs de klantenservice niet kan bereiken. Ik heb op jouw postcode gezocht maar kan momenteel (nog) geen bekende storingen vinden. Zou je voor ons jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer en 06-nummer? (dus niet openbaar posten :wink: ) Dan kijken we met je verder. Geef je even een seintje wanneer je dat hebt gedaan? 


Hoi @Hanna_,

Zojuist heb ik mijn profiel aangevuld. Ik kon geen invoerveld vinden voor het mobiele telefoonnummer dus deze heb ik bij “Persoonlijke opmerkingen” gezet.


@kevinstier zou je alleen nog aan kunnen geven welk toestel je gebruikt en of andere mensen die problemen hebben eenzelfde type toestel gebruiken? Dat is de laatste informatie die ik nodig heb om aansturing voor je te kunnen doen.


@Bram_ ik heb zelf een iPhone 11. De andere mensen die hetzelfde probleem ervaren, hebben een iPhone XR, Samsung S10 en Motorola Moto X4. Als ik naar een andere regio ga heb ik wel weer bereik.


@kevinstier ik heb aansturing gedaan voor oplossing. Ik heb hierbij ook aangegeven dat andere nummers hier ook last van hebben. Je zal via SMS berichten op de hoogte worden gehouden van de voortgang. Mocht je verdere vragen hebben laat je het hier dan weten?