Skip to main content

Goedendag,

 

Door het volgende heb ik al 2 maanden en tot minstens september 2022 geen bereik in huis en ik kan dus niet bellen en gebeld worden.

 

De antenne-installatie op het dak van de woonflat aan de XX moet worden afgeschakeld en verwijderd. Het huurcontract is beëindigd.

Het is mogelijk dat je met name binnenshuis problemen ondervindt met bellen, sms’en en mobiel internetten (gemiste gesprekken, verbroken verbindingen, geen verbinding tot stand kunnen brengen, lage datasnelheid).

We hebben al wel een alternatieve locatie voor een vervangend basisstation in de directe omgeving op het oog maar het zou naar verwachting nog tot september 2022 kunnen duren voor we deze locatie verworven, gebouwd en in dienst hebben.

Ik vind dit absurde dienstverlenging. Vooral doordat ik zelf achter de oorzaak moet komen en het nogal klinkt als ‘pech gehad, het is wat het is, misschien einde van het jaar weer opgelost!’.

 

Hoe kan ik mijn abonnement hiervoor laten compenseren? Omdat ik anders sterk overweeg mijn abonnement op te zeggen.

 

Groet,

 

Daan

Hallo @Daan09239023 

Een vervelende situatie inderdaad. Ken je Mobiel bellen via Wi-Fi? Daarmee heb je in goed geïsoleerde gebouwen en woningen en in situaties zoals bij jou de mogelijkheid, dat je binnenshuis toch kunt bellen en sms'en ook al heb je geen mobiele (4G) dekking.