Skip to main content

Na vier pogingen om een bevestiging te krijgen van mijn annulering, ben ik het redelijk zat. De klantenservice van KPN is echt ronduit zeer slecht. Ik krijg het idee dat nieuwe medewerkers zomaar in het diepe worden gegooid, want elke medewerker beweert weer iets anders. Er mag ook weleens gecontroleerd worden of de mensen wel echt werken, want ik werd één keer doorverbonden met een medewerker waar allerlei geluid op de achtergrond was te horen, maar hij zelf niets zei.

 

Maar goed, genoeg geklaagd! :)

Ik zou dus graag een bevestiging per mail ontvangen dat mijn sim-only abonnement op zaterdag 16 juli 2022 is geannuleerd (binnen de 14 dagen herroeptermijn). Let op: dit heb ik al drie keer per telefoon gevraagd, maar ik heb nog geen mail ontvangen, dus dat systeem van KPN werkt niet. Ik vind het ook goed als ik een screenshot kan maken van een forumantwoord, als daar minimaal het volgende (of een screenshot van de status van mijn abonnement in het KPN-systeem) in staat:

“Bij deze bevestig ik dat het abonnement van 06******1168 op zaterdag 16 juli 2022 is geannuleerd”.

Ik wil graag bewijs hebben dat ik het abonnement heb geannuleerd, want anders kan na de 14 dagen (die zo om zijn) KPN vanalles beweren, zonder dat ik het tegendeel kan bewijzen. Mijn profiel is al ingevuld.

Overigens werkt mijn simkaart ook nog gewoon? Ik ga er vanuit dat ik de dagen vanaf 16 juli niet hoef te betalen.

De telefonische klantenservice van KPN valt me verschrikkelijk tegen. Op dit forum schijnt echter wel een goede klantenservice aangeboden te worden, dus ik heb nog hoop! :)

Na minstens 10 medewerkers te hebben gesproken, kreeg ik eindelijk een goede aan de lijn. Deze medewerker gaf aan dat KPN geen abonnementen kan annuleren die via een externe leverancier (als bijv. mobiel.nl) zijn aangegaan. Als dat nou even eerder tegen mij was verteld, had dat een hoop gezeur gescheeld.


Hoi @gwku, welkom op ons forum!
Ik moet bekennen dat ook ik dit niet wist. Ik geef je feedback door! Bedankt voor je terugkoppeling!