Skip to main content
Beantwoord

geen bevestiging ontvangen mobiel

• July 21, 2020
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Ik heb vanmorgen een verlenging geplaats met nieuwe telefoon, toen ik klaar was ging hij weer naar het begin scherm waar ik een code in moet voeren om mn abbonement te verlengen, ik heb ook geen bevestigingsmail gehad, normaal zou ik morgen mijn nieuwe telefoon krijgen, ik ga ervan uit dat dat nu niet zo is?

Groetjes Louise

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Louise, welkom op het forum. 

Als je naar Mijn KPN gaat en daar weer probeert te verlengen, is dat dan mogelijk? Dan is de verlenging niet goed gegaan. 

Ik kan dit ook voor je nakijken. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 21, 2020

Hi Louise, welkom op het forum. 

Als je naar Mijn KPN gaat en daar weer probeert te verlengen, is dat dan mogelijk? Dan is de verlenging niet goed gegaan. 

Ik kan dit ook voor je nakijken. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

@LouiseDQC, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â