Skip to main content

Goedemorgen!

Gisteravond een bestelling gedaan van abonnement met nieuw toestel. Echter geen bevestiging ontvangen dat het besteld is. Hoe kom ik erachter of het goed is gegaan? Op de site stond dat vandaag de telefoon al geleverd zou worden.

Met vriendelijke groet,

Nena 

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

Hi @kpnklant44, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

De bevestiging kan soms enige vertraging hebben, maar vaak heb je hem wel binnen een werkdag. Er moet dan gekeken worden of het toestel inderdaad nog op voorraad is (kan niet live bijgehouden worden dus soms is het net niet meer op voorraad). Het is nu wel alweer een dag later. Heb je inmiddels meer informatie over jouw bestelling ontvangen? Zo niet, vul dan jouw Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer. Dan ga ik even voor jou in de systemen kijken!


Ja het is gelukt nadat ik gebeld heb met de klantenservice. Echter vind ik het wel vreemd dat jullie adverteren met voor 23 uur besteld de volgende werkdag in huis...want daar gaat dus langer overheen…

 


@kpnklant44 klopt dat heeft te maken met die voorraad check. Die kan pas geverifieerd worden op het moment dat de bestelling geplaatst is. Maar fijn dat je hier al meer duidelijkheid over hebt. Alvast veel plezier met je nieuwe toestel!


dan klopt de informatie op jullie website niet....voor 23.59 uur besteld de volgende dag in huis…Met deze informatie heb ik wel het toestel besteld.. Dan hoort dat ook niet op de website te staan.


Helaas blijven we hierin afhankelijk van de voorraden, als het toestel niet direct op voorraad is zal deze niet de volgende dag geleverd worden