Skip to main content

Geachte mevrouw/ meneer,

Op 23 November heb ik mijn mobiel contract opgezegd via de klantenservice. Het abonnement zal nog lopen tot 31 december jl. Ik zou een bevestigingsmail krijgen maar dat is tot nu toe niet gedaan. Ik heb vandaag weer gebeld om te vragen of de mail nog gestuurd zou gaan worden maar de medewerker gaf aan dat de mail pas verstuurd wordt als het contract werkelijk opgezegd is (dus na het stoppen en niet daarvoor) terwijl hij op zijn scherm wel kon zien dat ik mijn contract wel op 23 november had opgezegd. Mijn vraag, klopt dit wel of moet er nog wel een bevestigingsmail komen? Als het wel klopt, zou ik het vreemd vinden omdat ik tot nu toe nog geen bewijs heb dat ik mijn contract heb opgezegd. Ik ben bang dat het contract automatisch verlengd wordt en dat ik dan toch extra zou moeten betalen of nog een maand zou moeten wachten om het contract alsnog te moeten opzeggen. 

Graag hoor ik van u. 

Hoi @Hannaux en welkom hier op ons forum :)

Dat kan heel goed kloppen hoor en ik kijk graag ook even voor je na of de opzegging inderdaad gepland staat. Als jij voor mij je forumprofiel in zou willen vullen en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan dan controleer ik dit graag nog even voor je! 


Hoi @Hannaux, helaas heb ik niks meer van je vernomen en daarom ga ik er vanuit dat je inmiddels weet waar je aan toe bent!