Skip to main content
Beantwoord

Geen bevestigingsmail gehad na afsluiten nieuw abbonnement

  • December 21, 2020
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik heb zojuist mijn abonnement met toestel verlengd. Alle gegevens etc waren ingevuld denk aan documentennummer etc.

Nadien echter geen bevestigingsmail gehad.

Zou graag willen weten of het überhaupt doorgekomen is en of het toestel overmorgen wel of geleverd gaat worden. Ik neem aan dat jullie dit in het systeem terug kunnen zien.

 

Hoop van jullie te horen!

 

Groet,

Meryem

Beste antwoord door Ron van KPN

Hi @Meryemm, welkom en goed dat je jouw vraag hier stelt. Het kan soms even duren voor je de bevestiging ontvangt. Deze wil ook nog wel eens in de map met ongewenste mail terecht komen. Heb je de bevestigingsmail inmiddels wel ontvangen? Mocht je hem nog niet hebben ontvangen, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • December 29, 2020

Hi @Meryemm, welkom en goed dat je jouw vraag hier stelt. Het kan soms even duren voor je de bevestiging ontvangt. Deze wil ook nog wel eens in de map met ongewenste mail terecht komen. Heb je de bevestigingsmail inmiddels wel ontvangen? Mocht je hem nog niet hebben ontvangen, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • January 4, 2021

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 4, 2021

Hoi Ron,

 

Het is inmiddels gelukt. Dank!