Skip to main content

Ik heb mijn abonnement verlengd met een toestel, maar nu staat de BTW niet gespecificeerd op mijn aankoopbon. Sterker nog, er staat dat er geen BTW in rekening wordt gebracht door KPN. Voor mijn administratie zou ik graag de BTW apart gespecificeerd willen hebben. Is dit mogelijk? Dat geldt trouwens ook voor de maandelijkse facturen van mijn mobiele abonnement. Is het mogelijk om hier ook apart de BTW op te vermelden? 

 

Groet,

Chantal 

Hoi, Chantal. Welkom op het forum.

Heb je het abonnement met telefoon afgesloten als een (klein) zakelijk abonnement ( ZZP bv)? 

En je mobiele abonnement. Als dat ZZP (dus met KvK nr) afgesloten is zou er automatisch BTW specificatie moeten zijn.

Als dat er niet is kan het overigens voor beiden nog verzorgt worden. Wat de facturen van je abonnement betreft helaas niet met terugwerkende kracht.

Een moderator hier komt er nog. Die kan dat aanzetten en op de nota van je mobiel verzorgen. Deze kan dat direct doen als jij even de volgende gegevens in je forumprofiel invult.

Naam, postcode+huisnummer, klantnummer mobiel.


Beste Peter,

 

Bedankt voor de informatie.  Ik heb mijn forum profiel aangepast. Zijn er verder nog acties van mijn kant nodig of moet ik nu wachten tot een moderator contact met mij opneemt?

 

Groet 

Chantal 


Het is even wachten op een moderator. Die komt hier vanzelf dmv de wachtrij.

Mede klanten, zoals ik, zijn sneller met nieuwe vragen omdat wij van nieuw af werken. De moderators op volgorde van binnenkomst.


Dank u wel!


Beste @ChanMul, welkom! Gaat het je nu om de btw van de mobiele factuur of de btw van het aangeschafte toestel? In het eerste geval kan je dit aanvragen via de telefonische klantenservice via 0800-0402. In het tweede geval heb je bij jouw contract een aparte aankoopbon gekregen van je toestel. Deze heb je in de mail gekregen en kan je ook vinden als je inlogt in Mijn Bestelling. Mocht je daar een kopie van willen, laat je het me weten?

 

Admin: bericht aangepast


Beste Marcia,

 

Het gaat om beide: btw van de mobiele factuur en de btw van het aangeschafte toestel. Als u de BTW van mijn mobiele factuur kan aanvragen, zou dat super zijn. In het geval van de aangeschafte telefoon heb ik een aankoopbon gekrgen, maar daar staat de BTW niet op gespecificeerd. Is het mogelijk om een aankoopbon met BTW specificatie naar mij op te sturen? 

 

Groet,

Chantal


Ha Chantal, ik heb je een kopie gestuurd van de factuur van de telefoon. Die ontvang je per mail. Over de btw op de mobiele factuur: ik heb mij hierin vergist. Dit is, vanwege het versturen van een verificatiesms, alleen mogelijk bij de collega's van de telefonische klantenservice. Ik heb mijn eerdere bericht aangepast. Excuses voor de verwarring!