Skip to main content

vorig jaar heb ik een mobiel abonnement bij KPN afgesloten in de winkel in Eindhoven. Per email krijg ik de bevestiging van 5 euro korting tijdens de gehele looptijd en 5 euro Hussel korting. Nu blijkt dat ik de KPN compleet korting maar één maand heb ontvangen (september) en dat de producten niet gekoppeld zijn. De medewerker koppelt de producten maar kan niet meer uitzoeken waar dit mis is gegaan. Ik word gewezen op mijn klantverantwoordelijkheid, erg bijzonder aangezien ik nooit gewezen ben op het feit dat ik zelf actie moet ondernemen. Er kan geen compensatie plaatsvinden voor de gemiste korting. Ik ben erg teleurgesteld in de klantenservice van KPN. 

admin: eigen topic aangemaakt.

Hi Marloes, welkom hier. 

Gedeeltelijk heeft die medewerker gelijk. Wel vind ik het bijzonder dat je het de eerste maand wel hebt gehad, het heeft dus wel aangestaan en dan is het raar dat het daarna weer uit is gezet. 

Ik kijk graag mee. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


hoi Alex_P,

fijn dat je wil meekijken, ik heb mijn profiel aangevuld. Ik hoor graag van je!

groeten Marloes


Hi Marloes, sorry voor mij late reactie. Ik ben een paar dagen weggevallen met een buikgriepje. 

Ik zie inderdaad dat die korting na de eerste maand is weggevallen. Op basis hiervan ga ik dit voor de maande die je hebt gemist vergoeden. Afgerond kom ik op 6 maanden, € 5.- per maand. Ik ga het bedrag van € 30,- crediteren, dit zal op 1 van je komende 2 facturen worden verrekend. Een eventueel verschil zal op je rekening worden gestort.