Skip to main content

Ik heb in Nederland een bundel gekocht voor buiten Europa. Nu ik in de USA ben doet deze het niet en staat er overal in NY als ik mijn mobiele gegevens aanzet een E en heb ik nergens verbinding. In de app staat dat ik wel wat mb's heb verbruikt. Hoe kan ik dit oplossen? Mijn roaming staat aan en ik heb m'n telefoon al een keer opnieuw opgestart. 

Goedemorgen @HT riemer, welkom op ons forum!
Had je ons handige topic hierover ook al gelezen? Daar staan een hoop tips en dingen die je kunt proberen.

Ik lees ook dat de oplossing kan zijn je internet op 4G te zetten en je bellen op 2G. Kun je dat eens proberen?

Als dit alles het niet oplost, kun je dan toelichten welke stappen je doorlopen hebt en waar je precies tegenaan loopt?


Dit werkt ook niet. Ik heb in NL een sms verstuurd naar 1266 ofzo en kreeg daar ook reactie op dat de bestelling was verwerkt. Ook bij mijn verbruik staat dat ik al mb's heb verbruikt maar niks laadt. Ik weet dat E betekent dat ik geen goeie verbinding heb maar in New York lijkt het me niet logisch dat ik nergens verbinding heb. Wat kan ik doen?


@HT riemer heb je al zoals aangegeven handmatig een nieuw netwerk gekozen? Het beste kan je kiezen voor AT&T.Â