Skip to main content

Goedemiddag,

Aangezien bellen tot nu toe geen resultaat oplevert, en dit de enige andere weg is contact te krijgen, bij deze:

Ik ben sinds 17 oktober overgestapt naar KPN, maar heb op kantoor vrijwel geen dekking.

Ik heb dit 21 oktober telefonisch gemeld. Daar zou ik binnen 5 werkdagen over worden teruggebeld, maar dat is nog steeds niet gebeurd. Zelf telefonisch contact zoeken heeft blijkbaar geen zin, het enige dat wordt gedaan is de klacht herhalen.

Het enige wat ik wil in mijn contract opzeggen. Uiteraard zonder boete, gezien ik een abonnement heb afgesloten voor een mobiel netwerk, welke ik 40u per week niet heb.

Ondertussen kan ik op kantoor nog steeds niet bellen, en laat dat nou het enige zijn wat ik doe de hele dag.

Kortom, ik zou graag via dit Forum contact over het stopzetten van mijn abonnement, zodat ik kan overstappen naar een andere provider.

Groeten,

Thijs

Beste @Ikzoekdekking, welkom! Wat een irritant probleem! Ik kijk graag met je mee. Wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Heb je het met de collega('s?) niet gehad over het annuleren van je contract? Normaliter kan dit binnen 14 werkdagen en die zijn inmiddels verstreken. Daarna wordt het een stuk lastiger. Ik ga in ieder geval m'n best voor je doen. 


Beste Marcia,

Dank voor de reactie.

Inmiddels heb ik de nodige gegevens aan mijn forumprofiel toegevoegd.

Aangezien ik het probleem binnen 3 werkdagen heb gemeld bij de Klantenservice, maar tot 9 minuten geleden nog geen reactie van KPN heb ontvangen, ga ik er van uit dat de regel vwb die 14 werkdagen hier niet van toepassing is.

Ik hoor graag van je.


Yes, bedankt! Ik zie inderdaad dat er een klacht is aangemaakt, die nog niet opgepakt is. Ook zie ik dat er wel een prima dekking zou moeten zijn binnenshuis, goed dat dit uitgezocht wordt dus. Het verzoek is om de klacht toch even af te wachten, naar aanleiding daarvan kunnen we dan eventuele vervolgstappen zetten. Wil je me ervan op de hoogte houden? Mocht er dan vanuit mij nog actie nodig zijn dat dan weet ik dat. 


Hi Marcia,

Wederom dank voor de reactie.

Dat er dekking moet zijn is mij bekend, maar helaas is dat in praktijk niet (of slechts zeer ten dele) het geval.

Ik wacht inmiddels al bijna drie weken op een reactie, vandaar dat ik op deze manier contact zoek.

Nu blijkt dat ik ook via deze weg niet verder kom, wil ik graag afspreken dat ik ofwel binnen twee werkdagen wordt teruggebeld hierover, ofwel mijn contract zonder verdere obstakels kan worden ontbonden. 

Zou je hierop nog willen reageren?

Alvast bedankt.

 


De afdeling waarbij de klacht ligt, is de afdeling die hier iets over kan zeggen. Mijn klantenservice collega's en ik kunnen dit niet, anders had ik dit zeker voor je gedaan. Ook de afdeling opzeggingen kan je contract op dit moment niet annuleren, omdat je feitelijk buiten de annuleringstermijn bent. Vandaar het verzoek de klacht af te wachten, vanuit daar kunnen we dan verdere vervolgstappen nemen. Ik kan op dit moment geen verandering in de situatie brengen. 


Hi Marcia,

Duidelijk. Er zit niets anders op blijkbaar, ik blijf in afwachting.

Groeten.


Ik neem aan dat er op kantoor een internetverbinding is, daar kun je ook uitstekend over bellen, op div. manieren.

https://forum.kpn.com/mobiele-diensten-18/bellen-via-4g-of-wifi-440054


Ik zie dat er morgen opnieuw contact opgenomen met je wordt hierover, klopt dat? Fijn dat mijn collega's ermee bezig zijn. Laat je het me weten als ik nog iets voor je kan doen?


Hi Marcia,

Klopt, er is contact.

Dank voor het bericht.

Groeten,

Thijs