Skip to main content

graag wil ik mijn frustratie uiten

Ik heb ik oktober mijn abbonement verlengd en de S20 Plus genomen.

nooit op de oortjes gelet tot ik ze laats nodig had 

Er zitten oortjes bij met een plugin eraan en er zit geen gaatje voor een plugin. 

ik naar de KPN store.. ja maar mevr u hoorde draadloze oortjes hierbij te krijgen u moet even met bellen met de klantenservice..

wat een asso lui zitten daar.

ben begonnen met bellen naar 4 uur en heel veel frustrerende gesprekken niets verder.

eerst zou ik 2x doorverbonden worden en die verbraken de lijn de volgende zei ja u had een formulier in moeten vullen  vind het spijtig maar u kunt ze kopen via de website,  ik zei pardon hoe weet ik dat ik dit zelf moet regelen staat nergens. Overal blijkt uit dat de KPN NU FOUT ZIT . Dus ik nogmaals als ik het had geweten had ik het wel gedaan hoor ik kan nu niets heb dus geen oortjes..sorry besteld u ze maar.. boem horen erop. De volgende wist ook niet hoe te handelen en wees mijn door naar Samsung,  ik Samsung gebeld die zeiden het klopt er horen draadloze oortjes bij te zitten mevr maar de KPN moet dit regelen bij hun Samsung leverancier. Ik weer terug gebeld en er is een klacht aan gemaakt kortom door een fout van DE KPN heb ik nu een probleem en heb ik  GEEN oortjes.

 

Hoe moet ik nu handelen na 4 uur beluur en van het kastje naar de muur gestuurd te worden ben ik aardig geïrriteerd en heb ik GEEN oortjes

Voorop gesteld: waarom er bij zo'n toestel oortjes met kabeltje geleverd worden is mij een raadsel.

Maar draadloze oortjes worden nooit zomaar mee geleverd. Dat je die er bij had moeten krijgen is onzin. 

Er was wel een actie van Samsung: https://www.galaxyclub.nl/tips/actie-samsung-galaxy-s20-met-gratis-galaxy-buds/amp/

En via KPN kon je daar ook gebruik maken volgens mij. Maar die actie was al voorbij in oktober.


Zou niet automatisch zijn geweest ik had ze aan moeten vragen maar als mijn niets verteld wordt hoe weet ik dit dan. Zowel de kpn winkel als samsung zelf bevestigen dat ik er recht op heb . Ik heb nu oortjes met een plugin.  Het feit dat zo jonge griet zeg u koopt ze maar we kunnen je niet helpen vind ik niet kunnen. Ik heb een incomplete telefoon in feite


Hoe heeft u verlengt? Via de website? Als die mogelijkheid er toen was, dan heeft dat er toen zeker met koeienletters bij gestaan. Het kan haast niet zo zijn dat u dat gemist heeft.

Zoals nu bij deze Sony Xperia:

En als je daar op klikt:

Zoiets zal het dan bij u geweest moeten zijn. Maar zoals ik in mij eerdere reactie al zei: ik vermoed dat die actie voor uw telefoon in oktober al voorbij was.

Maar een KPN medewerker kan hier wel verder in duiken en vertellen hoe het precies zit.


Dat is wel raar dat er een headset met 3,5 mm plug bij zit. Dan zou ook het verloopje van 3,5 mm naar USB-C (het poortje waarmee ie ook opgeladen wordt) erbij moeten zitten. Kijk nog eens goed in het doosje.

Zo'n kabeltje is ook bij bv. Bol.com te krijgen.


Dat is wel raar dat er een headset met 3,5 mm plug bij zit. Dan zou ook het verloopje van 3,5 mm naar USB-C (het poortje waarmee ie ook opgeladen wordt) erbij moeten zitten. Kijk nog eens goed in het doosje.

Zo'n kabeltje is ook bij bv. Bol.com te krijgen.

Zou zo maar eens kunnen wezen dat da verplicht is in sommige landen. Volgens mij wilde appel er al helemaal mee stoppen, met het bijleveren van oortjes en lader. Alleen telefoon in de doos, verder niets. Maar in sommige landen moet het.


Helaas niets aangegeven op de site en zowel door samsung als de kpn wordt er aangegeven dat de oortjes erbij horen  alleen sturen ze mij van A naar B en weer terug en in het doosje zit verder helaas niets😪 ben echt verdrietig 


De KPN website is toch heel duidelijk, geen 3,5 mm aansluiting en geen oortjes in de doos.

Hoe die oortjes dan in de doos terecht gekomen zijn?

Verdwaald zeker  :helmet_with_cross:  maar ten onrechte aanwezig en in ieder geval nutteloos.


Als ik het wist zou ik het niet posten. Ik zit met het probleem en zowel #KPN als samsung onttrekt zich ervan en stuur mijn van A naar B en weer terug 


Tja, ik ben bang dat je verkeerd bent geïnformeerd door de KPN en Samsung medewerkers.

De draadloze oortjes (Galaxy Buds) werden alleen in de actieperiode rond de introductie van de S20 na inschrijving op de Samsung promotie website gratis uitgeleverd.

Nu is dat een optionele aanschaf op eigen kosten.