Skip to main content

Beste kpn,

 

Ik was net aan het kijken om mijn voormalige telfort nummer te verlengen bij jullie. Ik heb naast dit mobiele nummer nog 2 twee mobiele abonnementen bij jullie lopen die altijd al van kpn zelf zijn geweest en onze internet,tv en vaste telefonie aansluiting is thuis ook van kpn.

Terwijl ik aan het kijken was om dit nummer te verlengen viel mij het volgende op. Als ik dit nummer verleng dan krijg ik geen 5 euro per maand entertainment korting omdat het een voormalig Telfort nummer is. Ik kan nergens vinden waarom deze uitgesloten is van de actie. Ik vind het persoonlijk een beetje raar omdat het nu al een langere tijd onder kpn valt maar alsnog uitgesloten wordt van bepaalde dingen. Zou u kunnen uitleggen waarom dit zo is?

Alvast bedankt 

Gr Anita 

 

Welkom, @Anitatjeee, leuk dat je jouw abonnement bij KPN wilt verlengen! Je vraagt je alleen af waarom jij geen entertainmentkorting krijgt als oud-Telfort klant. Ik moet je bekennen dat het daar niet heel handig staat, dus kan me de verwarring voorstellen. Ik zal mijn best doen om je uitleg te geven.

Wanneer je meerdere abonnementen van KPN combineert, kom je in aanmerking voor voordelen. Zoals het op de screenshot staat, lijkt het alsof je de entertainmentkorting krijgt op jouw mobiele abonnement. Dat is niet het geval. De korting zou je op jouw Thuis abonnement krijgen, als je al een KPN Hussel abonnement voor thuis hebt. Welke voordelen je krijgt, is afhankelijk van de abonnementen die je hebt. Heb je abonnementen van vóór 8 oktober 2019, dan kom je in aanmerking voor KPN Compleet. Heb je daarnaast ook nog een abonnement van ná 8 oktober 2019, dan kom je met dit abonnement in aanmerking voor Hussel voordelen. Je kunt KPN Compleet en Hussel voordelen combineren. Het ligt echt aan de datum waarop je jouw abonnement hebt besteld, welke voordelen je krijgt. Nu heb je ook nog een Telfort Mobiel abonnement. Hierop krijg je nu als het goed is Telfort Compleet voordelen (als gevolg van combinatie KPN en Telfort). Vernieuw je dit abonnement, dan krijg je een KPN Hussel abonnement en krijg je dus ook de KPN Hussel voordelen op dit abonnement. Deze wijziging heeft verder geen effect op de voordelen die je nu op jouw Thuis abonnement hebt. Heb je nu KPN Compleet voordelen op jouw Thuis abonnement, dan blijf je die dus behouden. Dit zou pas veranderen op het moment dat je jouw Thuis abonnement vernieuwd.

Heb ik je zo meer duidelijkheid kunnen geven? Als je graag wilt weten welke voordelen je op welk abonnement krijgt, dan kan ik dit uiteraard voor je nakijken. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?