Skip to main content

Sinds kort kan ik mijn mobiele abonnementen en facturen niet meer opvragen in mijnkpn. Ik las iets van een pilot. Hoe zit dat?

Hallo @Erik70, welkom! Er is een pilot, die loopt op dit moment, maar het zou bij jou nog gewoon op de normale manier moeten werken ook. Heb je geprobeerd om jouw abonnementen te ontkoppelen en opnieuw te koppelen? Gaat het bij jou om de app of de browser? Mocht ik je aan een kopie kunnen helpen, vul dan vooral je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s). Ik help je graag.


Er loopt een pilot waarbij ze niet meer meegestuurd worden als pdf bij de e-mail. Er wordt dan JUIST verwezen naar MijnKPN om de factuur in te zien! Daar zouden ze dus wel moeten staan.

Als ze daar niet geladen worden klopt het niet.


Hi Marcia, Ik heb de abonnementen opnieuw gekoppeld. Nu ontvang ik wel de facturen en overige gegevens. Opgelost! 
ik kan de betalingswijze nog steeds niet wijzigen in automatische incasso. Volgt dit nog?


Dat is een hele goede vraag! Dit kan momenteel alleen telefonisch of via de chat inderdaad. Neem daarvoor dus even contact op met de collega's via 0800-0402.