Skip to main content

Goedendag. Waarom krijg ik geen e-mail meer van de factuur van mijn vrouw ? Klantnummer *******. De laatste die ik heb ontvangen per e-mail is van 6 oktober 2020. Gaarne de factuur mailen van begin november 2020 en graag in het vervolg weer de factuur, zoals dat jaren ging, per e-mail ontvangen. Bij voorbaat mijn dank.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt en gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @Obbe Station. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je de factuur van november niet hebt ontvangen. Ik zal voor jou uitzoeken of ik deze factuur kan terugvinden en per mail kan versturen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, mobiel nummer en de laatste drie cijfers van het rekeningnummer dat bij ons bekend is achter willen laten in het KPN Forum profiel? De cijfers van het rekeningnummer en het mobiele nummer mag je achterlaten in het 'Persoonlijke opmerkingen’ veld van het KPN Forum profiel. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

 

In MijnKPN kun je gemakkelijk je mobiele facturen bekijken. Kies in MijnKPN je product en daarna "bekijk alle facturen".

 


Goedendag, Wonderlijk dat ik volgens Vikash geen facturen meer ontvang. Ik heb daar geen opdracht voor gegeven. Ik zou weer graag de facturen per e-mail ontvangen. Klantnummer *** (Mobiel ).

Vaste telefoon Klantnummer ***.

Ik wacht het wel af.

 

Admin: bericht samengevoegd met eigen topic, gegevens verplaatst naar forumprofiel vanwege privacy


***

. Met vriendelijke groeten.

 

Admin: gegevens verplaatst naar forumprofiel vanwege privacy


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist de factuur van november verstuurd en het e-mail adres aangepast. De cijfer 1 stond achter het e-mail adres, dit zie je nog terug bovenin de factuur van november. Volgende maand zal je de factuur weer gewoon per e-mail ontvangen.Â