Skip to main content

ik heb sinds een paar maanden een nieuwe telefoon gekregen (Samsung Galaxy S23 5G eSIM 128GB,)

werkt perfect! Alleen er is 1 raar probleem. Als ik bel met mijn zus of moeder, hoor ik hun niet. Dit zijn de enige twee nummers waar dit probleem zich voordoet, al vanaf dag 1. Alle andere telefoontjes doen het gewoon.  Zus en Moeder zitten ook beide bij KPN met een Oppo telefoon. 
Enig idee of dit iets raars in de instellingen zit? of moet hier dieper op gekeken worden? Ik kan het niet vinden helaas en vond mijzelf over het algemeen toch wel handig met telefoons. 

Als er meer informatie nodig is, laat het mij graag weten. 

Heel raar, maar soms helpt het om alle toestellen te herstarten. Ik hoor mijn partner ook vaak niet op mijn Samsung, totdat zij de hare herstart (hetzelfde toestel en instellingen). Heeft zijn voordelen, maar voor hun meer nadelen.

Bellen via wifi heeft ook zijn problemen bij sommige merken.


Helaas hebben we dit al geprobeert. het probleem blijft. Het geluidsprobleem is ook altijd eenzijdig, ik hoor hun niet. zij mij wel. 
Ik gebruik mijn telefoon ook voor werk en bel ontzettend veel, dit probleem komt nooit bij andere nummers. Als iemand nog een idee heeft hoor ik dat graag. 

 

Het bellen met wifi is ook getest en geen probleem. 

Nog een toevoeging: Bellen via bijvoorbeeld whatsapp, werkt wel gewoon. 


Hoi @LordPistachio . Welkom op het forum.

Vreemd probleem waar ik geen antwoord op weet.   Ik zit nog een beetje in de richting van VoLTE te denken. Kan dat er mee te maken hebben?

https://www.kpn.com/beleef/blog/mobiel-bellen-met-wifi-van-kpn.htm