Goedemorgen ik heb een Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5g maar nog steeds geen 5g ontvangst alleen 4g heb ik en ook alleen 2 streepjes netwerk ontvangst . Hoe is dit op te lossen?? Heb eigenlijk nog steeds spijt dat ik duur toestel heb gekocht van €1200 terwijl KPN wel heeft geadverteerd met 5g .
Geen goed mobiel netwerk en ontvangst op mijn Galaxy Note 20 ultra
Beste antwoord door PeterG
Hallo PeterG hij staat wel op 5g alleen geeft de het netwerk bereik ook alleen maar 1 of 2 streepjes aan in huis en in omtrek 600 of 800 meter verder wel 5g
Dat kan. Dan is de sterkste mast die je telefoon pakt nog niet voorzien van 5G. Er is in Breda Zuid-oost nog een flink '’gat'’ qua 5G.
Ik begrijp echter niet wat je afgezien van '’de leuk'’ nut hebt aan 5G en zeker die snelheid. Met één telefoontje. Meer snelheid is handig met meer apparaten tegelijk op één verbinding. Zaken gaan niet sneller op de 5G verbinding. Downloaden ook niet.
Je titel is oa '’geen goed mobiel netwerk'’. Er is echter niks mis met 4G. Alles werkt toch?
Via 4G+ : 300 Mb/s ( tv kijken is 5 Mb/s )
Via 4G++: 500 Mb/s
Via 5G : 500 Mb/s (nog via 700 Mhz; de 3,5 Ghz komt nu pas half 2023, dan theoretisch tot 10 Gb/s)
Het 5G is voorlopig nog een grote gatenkaas. En het echte 5G komt pas op zijn vroegst halverwege volgend jaar. Eerst moet Defensie nog verhuizen met hun frequenties.
En IN HUIS gebruik je natuurlijk Wifi-bellen ( Samsung: Bellen via wifi). Ik heb in huis maar 1 streepje mobiel netwerk. Ik zit nog 800 meter van de mast. Maar er zit nogal wat tussen: 3 portieken. Wifi volle bak. Toppie.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.