Skip to main content

Ook ik heb niks ontvangen. Netjes aangemeld zoals hoorde maar niks ontvangen. Dit was in combinatie met mijn iPhone 12 pro Max met het abonnement unlimited 


Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt oorspronkelijke topic]

Hallo @Google hub 2  , was dat de actie bij het afsluiten van een KPN Unlimited abonnement?

Je moest jezelf daarvoor apart aanmelden via de link op de website.

 

Bestel jij tussen 6 september en 3 oktober 2021 een 1- of 2-jarig KPN Mobiel Unlimited abonnement? Dan ontvang je een Google Nest Hub (2e generatie) t.w.v. € 99,99 cadeau!
Claim jouw Google Nest Hub via deze pagina. ←klik op deze link

 

Die actie wordt voor KPN uitgevoerd door Desk Services, bereikbaar via kpn@consumercare.info of telefonisch via 043-8800150.

 


Dat was inderdaad bij die actie en heb me netjes aangemeld zoals het had gemoeten maar nog niks ontvangen heb ook al een mail gestuurd naar consumercare maar nog niks terug ontvangen 


@Google hub 2 

Bel ze dan even op, een beller is sneller! 


Klopt helemaal alleen wil het op de mail hebben dat ze er wat aan gaan doen zo vaak mee gemaakt dat via een telefoontje niks mee gedaan word en vervolgens vragen om een bevestigings mail maar nooit iets ontvangen vandaar dat ik altijd mail. Maar zal het gaan proberen 


Hi @Google hub 2, welkom hier. 

Ik zie dat Noordzee je al goed op gang heeft geholpen. Is het gelukt door ze te bellen? 

Klopt helemaal alleen wil het op de mail hebben dat ze er wat aan gaan doen zo vaak mee gemaakt dat via een telefoontje niks mee gedaan word en vervolgens vragen om een bevestigings mail maar nooit iets ontvangen vandaar dat ik altijd mail. Maar zal het gaan proberen 

Snap ik volledig, ik moet je toch vragen om dat nummer te bellen. Wij hebben hier namelijk geen inzage erin. 

Laat je me even weten hoe het is afgelopen? 


Ik heb kpn gesproken via de chat en het bedrag van de nest hub 2 word verrekend met mijn factuur graag had ik zelf de nest hub gehad maar dit is ook wel goed 


Fijn dat het zo is gelukt via de chat! :thumbsup_tone4: