Skip to main content

Even een vraagje..

Na vandaag contact gehad te hebben met de klantenservice gaat het nog steeds niet hoe het moet. Ik heb een sim only onbeperkt abonnement genomen voor hotsspot. Nadat je data op is kan je heel de dag door sms’en zodat je weer 1000 mbs erbij krijgt. Ik krijg elke keer een sms terug dat ze me geen extra mbs kunnen omdat ze het ‘niet kunnen verwerken’.  Na 20 x sms’en en na 1,5 uur veder te zijn moet het toch een keer wat gaan doen?

 

Dus wat is het probleem en wat kan ik doen?

Ik heb hier al 24 uur last van. Gebeurt wel heel veel vaak laatste tijd. Werk veel in de nachten en kijk aardig wat netflix en dan zijn die 5gb zo op. En ja dan heb ik dus geen internet dus weinig onbeperkt internet kpn??


Ik heb hier al 24 uur last van. Gebeurt wel heel veel vaak laatste tijd. Werk veel in de nachten en kijk aardig wat netflix en dan zijn die 5gb zo op. En ja dan heb ik dus geen internet dus weinig onbeperkt internet kpn??

Jaa nou dat dus. Vandaag heeft hij het wel gedaan. Eergisteren en gisteren kon ik niet bij sms’en wat indd erg raar is. Hoop dat hier een oplossing voor komt 


Hoi @Chenel  en @RemcoHart .  Dank voor de signalen. Dit wist ik niet.

Ik ga eens even navragen wat hier achter de schermen gebeurt. Ik kom er zo snel mogelijk op terug.

(ik lees trouwens dat extra aanvragen ook via MijnKPN kan, lukt dat wel? )


Werkt het ondertussen weer zoals het zou moeten?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.