Skip to main content

Op ons tweede abonnement krijgen we geen hussel korting. Deze zou 7,50 per maand moeten zijn (dit staat ook in de bestelling bevestiging) ik betaal nu 32.50 pm wat 25 pm zou moeten zijn.

ik kan het tweede nummer niet aanmelden voor hussel korting. ( het tweede nummer krijgt wel de beloofde 2.50 pm korting)

graag zouden we zien dat dit aangepast zou worden

Welkom op het forum @Xander050. Als het tweede nummer is aangemeld bij het huishouden zou je de voordelen ervoor ook moeten krijgen. Het aanmelden daarvoor lukt niet begrijp ik, wat gebeurt er precies als je het probeert aan te melden? Krijg je dan een foutmelding of gebeurt er iets anders? Zou je daarnaast ook je forumprofiel volledig kunnen invullen (met aanvullend de laatste 3 cijfers van je IBAN bij "Persoonlijke opmerkingen”) en een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan kan ik er ook een blik op werpen.


Ik heb het aangepast Jasper


Als ik het aanmeld geeft hij aan dat ik dat niet kan. Delen van MB’s zou ook moeten kunnen, maar dat kan ook niet


Dank je voor de gegevens @Xander050, het nummer was inderdaad nog niet aangemeld voor de Hussel voordelen. Ik heb die aanmelding nu handmatig gedaan, als het goed is krijg je daar ook een sms'je van als bevestiging. Heb je die al gehad?


Beste Jasper, deze heb ik nog niet ontvangen, ook niet op het andere nummer


Dat is raar @Xander050, de handmatige aanmelding lijkt inderdaad ook niet door te lopen. Iets wil dat nummer niet laten koppelen aan jouw voordelen, ik zie alleen niet wat. Ik heb daarom een melding aangemaakt die over deze voordelen gaat zodat zij hier ook naar kunnen kijken en het nummer voor ons kunnen activeren. 


Ik heb inmiddels een sms gehad, ik wacht even de eerst volgende factuur af om te kijken of het geregeld is.


De sms is een goed teken, als ik nu kijk naar de status zie ik het tweede nummer er ook actief bij staan. Ik ga er vanuit dat je het op de volgende factuur ziet staan :slight_smile: