Skip to main content

Ben helemaal voor niks gereden naar de winkel (A’drn) om mijn oude iPhone 6 in te ruilen voor een nieuwe..

Slechte services!! Grrr

KPN heeft nooit telefoons ingeruild. Had je ergens gevonden dat dat wel zo is? Want als dat op de website is (dan graag linkje) moet dat aangepast worden.


Ik had gebeld en jullie klantenservice gaf dit aan..lekker dus!

En als je in het forum zoekt zie je dat andere klanten dit hebben kunnen regelen (wel enige tijdgeleden overigens..)

 


En zou je hem dan voor een heel nieuw toestel omruilen?
OF wat is er gezegd?

De 6 is namelijk al een wat ouder toestel en levert ook bij toestel verkoop winkel bijna niks meer op 

Bij Apple zelf levert de 6 max 45 euro op zie ik 

https://www.apple.com/nl/trade-in/


Ja ik zou de iPhone 11 nemen, €624 en ook nog €96 cash back via Apple zou gaf de mw-er aan.

Vind ik oké. En klopt ca €45 terug en dat is ook oké….maar nu zit ik nog zonder ;-(


Het bedrag is in ieder geval verkeerd/te veel misschien zat ze op oude pagina's te kijken want als je googled kom je op dit uit maar de inruil waarde pagina werkt niet meer

  https://www.overons.kpn/nl/nieuws/2019/nieuw-bij-kpn-oude-telefoon-inruilen-voor-een-nieuwe

 

Helaas is daar ben ik bang weinig aan te doen, je zou zelf via Apple kunnen kijken of andere die dat inkopen.

 

Maar er is geen 96 euro cash back van Apple je krijgt gewoon extra toestel korting en die zit al in de prijs verkend die je op de site ziet staan!


nou dus niet bij KPN...jaren klant


nou dus niet bij KPN...jaren klant

Wat niet bij KPN?

Je bent een beetje onduidelijk 


Nieuwe iphone via kpn..


Nieuwe klant of bestande klant krijgen hetzelfde aanbod.

De medewerker aan de telefoon heeft iets gezegd wat niet klopt (cash back van Apple) er is namelijk als je een bepaald toestel kiest extra korting op dat toestel gezet dus geen cash back.

 

Apple zal vrijwel nooit via een provider een cash back doen.

Ze doen nu enkel zelf dat je shop tegoed krijgt als je nu een bepaald product koopt via Apple zelf.

Het zijn altijd aanbiedingen die providers zelf aanmaken.

Dus er staat nu bij de iPhone 11 dat hij 96 euro voordeliger is.

Die korting zit dan al verwerkt in het toestel/abonnement 

Die 96 euro krijgt je niet later terug op je rekening.

 

 


Oké wat kun je doen voor dit ongemak/foute info...ik wil namelijk ook IPods pro


En Mw-er aan de telefoon heeft mij ook voor niets laten rijden naar A’doorn..geen inruil!


Air pods pro bedoel je?

Daar is geen aanbieding mee helaas

Bij de iPhone 12 serie en de se 2020 krijg je korting op de air pods tweede generatie.

Op de 11 zit geen actie daarvoor.

 

Misschien kan een medewerker je iets aanbieden maar dat zullen geen grote dingen of grote bedragen zijn.

Dat zijn dan echt kleinigheidjes


Hallo @Geen inruil, welkom op ons forum.

Het spijt me om te lezen dat je verkeerd geïnformeerd bent door mijn collega. Een tijdje terug was het inderdaad mogelijk om jouw oude toestel in te leveren voor korting op jouw nieuwe toestel. Dit is momenteel echter niet meer mogelijk, ook niet in de winkels. Daarbij was er ook geen cashback actie of korting op de Airpods in combinatie met de iPhone 11, zoals @Roos79 ook aangeeft. De korting van € 96 was automatisch verwerkt in de prijs van het toestel. Hoe vervelend het ook is, ben ik bang dat ik het niet anders kan maken.