Skip to main content

Geen internet bereik in de u.s ondanks het manueel instellen van providers en het aan/ uit zetten.  Voorheen al ervaren en met de helpdesk geen vooruitgang kunnen boeken. Wat ik niet begrijp is dat er toch registratie van data gebruik is wat me na 3 dg al 60,- lijkt te kosten.  De roaming al vaak uitgezet omdat te voorkomen.  Ik denk de beste oplossing om de Sim kaart vlot te gaan vervangen voor een Amerikaanse . Is er een KPN oplossing / verklaring hiervoor? Ik maak niet graag kosten op deze manier. 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Beste @Larsmetklacht, welkom! Fijn dat je profiel ingevuld is. Ik zie dat je op 2 september kosten hebt gemaakt zonder bundel. Bij 60,50 euro hebben we je diensten geblokkeerd, dit doen wij bij elke klant die kosten voor mobiel internet in het buitenland maakt. Daarna heb je een bundel besteld en is het internetverbruik verder gegaan.

 

Ik zie echter wel dat je inderdaad maar weinige keren écht gebruik hebt kunnen maken van internet, hoewel jouw toestel steeds geprobeerd heeft verbinding te maken. Kan het zo zijn dat je hebt gereisd en niet steeds op één plek bent geweest? Het lijkt er op dat het mobiele bereik niet overal optimaal is geweest. In dat geval kan je inderdaad op die plekken niet goed gebruik maken van je bundel. Dat heeft dan te maken met het netwerk aldaar. Het internet an sich staat vanuit ons verder niet geblokkeerd.