Skip to main content

We zijn in de Haan België. En zowel mijn vrouw als ik hebben geen bereik. Beide bij KPN.

Stay Orange Safe is de automatische provider.

Andere providers worden niet geaccepteerd of hebben ook geen bereik.

Lekker zo. Mijn vrouw overgehaald naar KPN, maar die wil al weer terug naar T-mobile.

Graag ontvang ik reactie en een oplossing. 

Hallo @Caravan 1920 ,

Misschien staat de keuze mobiel netwerk niet op automatisch ingesteld in jouw telefoon. (Bij mobiele provider)
Of mogelijk is de “roaming” in de smartphone niet actief ingesteld ?

Verder kan KPN er weinig aan doen. KPN is niet verantwoordelijk voor een netwerk in het buitenland.


Welkom op ons KPN Forum @Caravan 1920! Fijn dat je ons gevonden hebt. Begrijp ik goed dat beide telefoons 0,0 bereik hebben en dus niet kunnen bellen, sms’en of internetten? De enige provider waarmee verbonden kan worden is Stay Orange Safe, maar hier hebben jullie beide geen bereik mee. Kan het zijn dat het bereik op locatie slecht is, net als bij ons op de Veluwe? 
We zijn in het buitenland afhankelijk van het mobiele netwerk van dat land.

Heb je in België, op een andere locatie, wel verbinding gehad? 

Ik ben benieuwd met welk netwerk anderen in jullie omgeving verbinden en of zij ook problemen ervaren. 


We hebben niets meer van je gehoord @Caravan 1920, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders horen we het graag!


Goedenavond, we hebben beiden zowel de automatische voorkeur als getracht om zelf een provider in te stellen. Automatisch was slecht en andere konden we niet eens kiezen.

Roaming stond aan.

Kpn gebeld vandaag en klacht ingediend. Binnenkort reactie.

Bedankt in ieder geval