Skip to main content

De vorige keer in het buitenland werkte mijn 4g niet, dus ik vraag me af of roaming vanuit de KPN kant uit staat. Bij mij zelf stond het aan. Ik heb het echt hard nodig op mijn reis van morgen.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @P15899, welkom hier. Snelste is om even te bellen met +31612001200. Dan krijg je meteen een collega aan de lijn die met je mee kan kijken. Net even wat sneller dan via deze weg, maar dat mag uiteraard ook. Zou je dan mij een seintje willen geven als je jouw profiel hebt voorzien van gegevens? Dan ga ik even voor je kijken. 


Ben in Turkije en krijg het advies 2000mb te kopen en roaming aan te zetten. Ik vind dit schandalig: proberen jullie mensen in de financiële problemen te brengen. Roaming zet je aan als je het nodig hebt ( in bep. buitenland ) de provider hoor te waarschuwen en niet te lokken!!! Wat is 1 2000mb per maand?? 


Het is ook een advies, niets moet. Maar omdat Turkije buiten de EU valt en er hoge kosten kunnen komen waarschuwt KPN, niks mis mee toch?


Als je buiten de EU op vakantie gaat en je wilt internetten, dan moet Roaming aanstaan. Zie ook onze Buitenlandpagina

Daar lees je ook dat je wordt beschermd tegen hoge onverwachte kosten: en dat je met een bundel het voordeligst gebruik kan maken van internet:

Internetten

Ook als je buiten de EU op vakantie gaat, hoef je je geen zorgen te maken voor onverwachte internetkosten door onze veiligheidsmaatregelen.
Activeer een Extra Bundel voor buiten de EU
Zet een Extra Bundel aan via de MijnKPN app of sms. Je ontvangt een sms'je als je op 50%, 75% en 100% van je bundel zit. Zodra je Extra Bundel op is, blokkeert je internet automatisch. Dit heet Bescherming Internetkosten.
Nooit onverwachte kosten
Activeer nog een Extra Bundel voor buiten de EU om voordelig door te kunnen internetten, bellen en sms’en. Of sms BESCHERMING UIT naar 1266 als je verder wilt internetten en wilt betalen per MB.