Skip to main content
Beantwoord

Geen internet in de auto onderweg naar Spanje

• July 13, 2023
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Hi,

ik ben onderweg naar Spanje met de auto. Heel mijn netwerk ligt eruit, kan ik er helemaal niks mee. Heb dit nooit eerder gehad. Hoe kan ik dit zsm oplossen? Bellen heeft geen zin 🫠

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom bij ons op het forum @Nourkpn. Kan je meer vertellen wat er precies aan de hand was? Je had geen verbinding begrijp ik, maar kon je wel andere aanbieders kiezen en daarmee verbinden of dat ook niet? Wij hebben geen eigen netwerk buiten Nederland, dus wij hebben ook geen invloed of zicht op die netwerken. 

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten enkel wat jij ons vertelt. Hoe meer jij kunt vertellen, hoe meer wij mee kunnen denken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator

Welkom bij ons op het forum @Nourkpn. Kan je meer vertellen wat er precies aan de hand was? Je had geen verbinding begrijp ik, maar kon je wel andere aanbieders kiezen en daarmee verbinden of dat ook niet? Wij hebben geen eigen netwerk buiten Nederland, dus wij hebben ook geen invloed of zicht op die netwerken. 

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten enkel wat jij ons vertelt. Hoe meer jij kunt vertellen, hoe meer wij mee kunnen denken.