Skip to main content

Ik ben in Kopenhagen en heb geen mobiel internet. Heb roaming aan staan en heb zowel G3 als G4 geprobeerd. Het is heel frusterend ….. Kan iemand van KPN mij helpen voor morgen?

Balen zeg @Elisabeth Kools 🙁

Als ik het verbruik van het nummer dat je in je profiel hebt gezet bekijk, zie ik dat er vanavond wel een datasessie geregistreerd is, je toestel lijkt dus wel verbinding te maken met een Deense provider. Zou je eens kunnen kijken of het beter gaat als je handmatig een andere provider selecteert? Het kan zijn dat je toestel verbonden is met een netwerk dat op je huidige locatie niet zo'n hoge snelheid levert waardoor het lijkt alsof je helemaal geen internet hebt. Ook kan het helpen om je toestel even helemaal uit te zetten en daarna opnieuw op te laten starten.

Hoor graag of 1 van beide voor verbetering zorgt!


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het toch allemaal goed is gekomen. Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel 🙂


Dank voor de reactie. Ik heb mijn mobiel opnieuw gestart en toen lukte het wel, gelukkig. Groet Elisabeth Kools


Ah heel fijn! bedankt dat je het alsnog even laat weten 😊