Skip to main content

Wij zijn op dit moment in Frankrijk. Internetten is niet mogelijk een sms'en lukt alleen tussen de gezinsleden. 

Alle opties beschreven op de kpn site hebben we doorgenomen. Helaas werkt het niet. 

Chatcontact met de kpn lukt helaas ook niet. Ik kan morgen kijken of bellen lukt, maar heeft iemand nog andere opties die ik kan proberen?

Het is erg irritant om gebruik te maken van een ander zijn hotspot. Via deze wifi optie werkt het nog wel. 

Groetjes Alita

Hoi @Alita74 en welkom op het forum! Je kunt sowieso met ons bellen via +316 1200 1200. Als je inspreekt dat je een storing hebt krijg je vanzelf iemand aan de lijn. 

Mocht dat niet lukken, wil je dan laten weten of niemand met een KPN abonnement daar bereik heeft nu? Heb je ook een andere provider geprobeerd daar en staat roaming op alle toestellen aan? 

 


De anderen met een KPN account hebben wel bereik. Andere providers hebben we geprobeerd en de roaming staat aan. 

Ik verwacht dat het aan de instellingen van het abonnement ligt. 

 


Zou je het betreffende 06-nummer in je forumprofiel willen zetten? Graag ook je postcode + huisnummer én als je wilt dat ik een eventuele datablokkade verwijder, ook graag de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer dat bij ons bekend is. Als je dit invult op een plek waar ‘privé’ achter staat, is dit alleen inzichtelijk voor jou en de moderators van KPN. Laat je even weten wanneer je dat gedaan hebt?


Goedemorgen, Bedankt voor je reactie.

De genoemde gegevens heb ik toegevoegd. 

Groetjes Alita


Top! Er stond inderdaad een blokkade op dataroaming. Die heb ik er nu afgehaald. Als je het toestel even uit en weer aan zet, moet het werken! Meer informatie over mobiel internet in het buitenland lees je op onze website en in dit topic:

 


 

 

 


Fantastisch!

Bedankt voor de service en nog een fijne dag

Groetjes Alita