Skip to main content

Ik heb exact hetzelfde probleem als hierboven beschreven. Zou u me kunnen helpen dit probleem op te lossen? Alvast dank!

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hallo @Gorissen88, welkom! Een heel aantal vragen voor je:

  • Verblijf jij ook in IJsland?
  • Heb je gekeken of roaming aanstaat?
  • Kan je wel bellen/gebeld worden?
  • Heb je je toestel al eens uit en weer aan gehad?
  • Wil je je 06-nummer, adres en evt. klantnummer in je forumprofiel plaatsen?

Ik kijk graag met je mee. 


Dag Marcia,

Ik ben inmiddels weer terug in Nederland, maar toch fijn als je zou willen meekijken zodat ik dit probleem een volgende keer hopelijk niet heb. Ik was inderdaad op vakantie in IJsland.

Roaming stond aan en ik kon wel bellen/gebeld worden. Toestel ook al eens uit en weer aan gezet. Profiel is aangevuld.


Gelukkig, maar ook helaas, zie ik geen gekke dingen! Ik zie op 5 september een sms dat je in IJsland bent gekomen. Daarna zie ik dat er wel sessies op het netwerk zijn geweest op 12 en 14 september. Betekent dat wij niets blokkeren. Verwachting is dan dat het in het netwerk op IJsland ligt. Heb jij daar ook de mogelijkheid gehad om handmatig een ander netwerk te kiezen? Dat is dan nog een tip voor de volgende keer. 


Goedemiddag,

ik heb hetzelfde al een aantal dagen in Griekenland. Wel bellen , geen internet .

opnieuw uit - aan gezet . Data roaming staat aan

wie kan mij helpen ?

4 jaar geleden zelfde probleem heeft iemand MijnKPN dit forum geholpen en mijn telefoon gecheckt 


Beste @Veteraan, welkom terug! Ik zie dat je inmiddels ook gebeld hebt en dat er een ticket voor je aangemaakt is. Er wordt contact met je opgenomen!


Beste @Veteraan, welkom terug! Ik zie dat je inmiddels ook gebeld hebt en dat er een ticket voor je aangemaakt is. Er wordt contact met je opgenomen!

Oké bedankt voor de info.

ik wacht in spanningÂ